کوچک کردن سینه با جراحی چگونه است؟
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

برای آنکه بتوانید بهترین جراح کوچک کردن سینه را انتخاب کنید، کافیست به برخی استانداردهای پزشک خوب توجه نمایید. از جمله این استانداردها، موفق بودن در تمام آزمون های کتبی و شفاهی است. پزشکی که از بهترین دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شده باشد، می تواند انتخاب مناسبی برای جراحی ماموپلاستی باشد. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی، دارای بورد تخصصی در زمینه جراحی پلاستیک است. بیمارانی که زیر نظر ایشان اقدام به جراحی نموده اند، از نتیجه جراحی خود رضایت کاملی دارند. اما شما می توانید با بررسی و تحقیق در مورد ایشان و جراحی های موفقی که انجام داده اند، اطلاعات به دست آورید. 

آیا من شرایط لازم برای جراحی ماموپلاستی را دارم؟

به طور کلی کوچک کردن سینه یک عمل فردی و شخصی است. از این رو باید شخص مورد نظر تمامی شرایط لازم را برای این جراحی داشته باشد تا به نتیجه مطلوب دست یابد. به طور کلی بیمارانی که متقاضی جراحی ماموپلاستی هستند، باید از نظر فیزیکی از سلامت کامل برخوردار باشند. از سوی دیگر از انجام جراحی خود انتظار واقع بینانه ای داشته و نتیجه به دست امده مورد رضایت آنها باشد. 

خانم هایی که سیگاری نیستند و هیچ گونه مواد مخدری مصرف نمی کنند، معمولا نتیجه بهتری از عمل کوچک کردن سینه به دست می آورند. اما به طور کلی این جراحی برای خانم هایی که از بزرگ بودن سینه های خود رنج می برند، بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا سینه های بزرگ مانع از انجام هرگونه فعالیت فیزیکی شده و حمل آنها بر روی گردن، شانه و پشت ایجاد درد خواهد کرد. 

افرادی که دایا این شرایط هستند، می توانند کاندید مناسبی برای جراحی کوچک کردن سینه باشند. تا با انجام این جراحی بسیاری از مشکلات و آسیب ها را از خود دور کنند. 

پیش از عمل کوچک کردن سینه چه مراحلی باید طی شود؟

پزشکان متخصص و با تجربه، اصولا پیش از جراحی ماموپلاستی از بیمار خواسته هایی خواهند داشت. از جمله مهمترین این خواسته ها، ترک سیگار به مدت دو هفته پیش از جراحی و پس از جراحی، انجام آزمایش ها و ارزیابی پزشکی پیش از عمل، عدم استفاده از آسپرین و داروهای ضد التهابی جهت پیشگیری از خونریزی در حین عمل و بعد از عمل ماموپلاستی.

تغییر نحوه مصرف داروها و متوقف کردن مصرف برخی دیگر از داروها نیز از جمله مراحلی است که پزشک پیش از جراحی کوچک کردن سینه به بیمار توصیه می کند. برای ان که از جراحی سینه نتیجه خوبی به دست آورید، بهتر است حتما اقدام به یک ماموگرام پایه قبل و بعد از عمل نمایید، تا هر گونه تغییری که در بافت سینه های شما ایجاد شده است را تشخیص دهید. 

در نهایت نیز توجه به تمام توصیه ها و مراقبت های پزشکی قبل و بعد از عمل، برای بیمار بسیار حائز اهمیت خواهد بود. 

مهمترین خطرات و عوارض ماموپلاستی چیست؟

نمی توانیم بگوییم کوچک کردن سینه نسبت به دیگر جراحی های پلاستیک از هیچ خطر و عوارضی برخوردار نیست. هر نوع جراحی دارای مزایا و معایبی بوده که می تواند خطرات ناشی از آن را با روش های مناسب کاهش داد. اما با این وجود، خطرات خاصی ممکن است بعد از جراحی سینه در بدن خانم ها مشاهده شود، که از جمله مهمترین آنها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درد دائمی در برخی از بیماران 

تجمع مایع در سینه 

نیاز مجدد به جراحی ماموپلاستی

سفتی بیش از حد سینه بعد از کوچک کردن سینه

نکروز چربی یا مرگ بافت چربی در عمق پوست 

احتمال بروز ناتوانی در شیر دادن

بروز حساسیت به نخ بخیه، داروهای تزریقی، چسب و موارد دیگر 

احتمال از دست دادن پوست یا بافت سینه در محل برش 

بروز عوارض قلبی و ریوی، و ترومبوز ورید عمقی 

احتمال از دست دادن تمام یا قسمتی از نوک سینه 

و موارد دیگر





:: برچسب‌ها: کوچک کردن سینه , جراحی سینه , جراحی زیبایی , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: