نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

خانم هایی که در اثر افزایش سن، جراحی لاغری، دوران بعد از بارداری و شیردهی و ... به مشکل افتادگی سینه دچار می شوند، بهتر است با ساده ترین روش اقدام به جراحی لیفت سینه نمایند. تا مجددا تناسب اندام و زیبایی خود را به دست آورند. البته این مسئله را نیز در نظر داشته باشید، که جراحی لیفت باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی را برای بیمار به همراه داشته باشد.

در چه مواردی پزشک انجام لیفت سینه را توصیه می کند؟

پزشکانی که در زمینه جراحی ماستوپکسی فعالیت دارند، پیش از آنکه روش مناسب برای برطرف کردن مشکل افتادگی سینه را به بیماران خود توصیه نمایند، ابتدا شرایط ایشان را بررسی می کنند. این که چه افرادی کاندید مناسب برای جراحی ماستوپکسی هستند، باید توسط پزشک متخصص تایید شود. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص وجراح زیبایی، با بررسی تمامی شرایط بیمار، بهترین روش جراحی را به ایشان معرفی می کند. 

اما به طور کلی زمانی بیمار می تواند اقدام به جراحی لیفت سینه نماید، که دارای شرایط زیر باشد. 

قابلیت کشسانی داشتن پوست سینه 

به سمت پایین کشیده شدن نوک سینه 

حالت آویزان پیدا کردن فرم سینه 

یکی نبودن پوزیشن قرار گیری سینه ها 

افرادی که لیفت سینه را برای برطرف کردن این دسته از مشکلات خود انتخاب می کنند، در کوتاه ترین زمان ممکن از مزایای این روش درمانی بهره مند می شوند. 

اقدامات و آمادگی های پیش از جراحی چقدر مهم است؟

برای این که بیمار قادر باشد بهترین نتیجه را از جراحی ماستوپکسی به دست آورد، لازم است پیش از عمل اقدامات خاصی را در نظر داشته باشد. در کنار این امادگی ها و مراقبت ها، انتخاب پزشک متخصص نیز می تواند تاثیر بسیاری برای کسب نتیجه مناسب داشته باشد. از این رو پزشک در اولین جلسه مشاوره قبل از عمل، به بیمار خود توصیه های لازم را ارائه می دهد.

با در نظر گرفتن تمامی این توصیه ها، می توان از کسب نتیجه مطلوب بعد از جراحی لیفت سینه اطمینان حاصل کرد. از جمله مهمترین آمادگی ها و اقداماتی که لازم است بیمار در نظر داشته باشد، عدم استفاده از داروهای ضد التهابی و غیر استروئیدی می باشد. بیمار نباید پیش از عمل اقدام به مصرف داروهایی همچون آسپرین، ژلوفن یا نوافن نماید. زیرا این مسئله خون را رقیق کرده و خونریزی در حین عمل و بعد از عمل را افزایش می دهد. 

نتیجه کلی جراحی لیفت چه زمان مشخص می شود؟

هر پزشک برای انجام جراحی لیفت سینه تکنیک و شیوه خاص خود را دارد. اما این مسئله به هیچ عنوان به تنهایی در کسب نتیجه جراحی تاثیرگذار نخواهد بود. برای آنکه بتوانید از نتیجه کلی و مطلوب این روش درمانی برخوردار شوید، لازم است تمامی شرایط لازم را مد نظر قرار دهید. پس از آن بیمار می تواند شاهد تغییرات چشمگیری که بر روی بدن خود ایجاد شده است، باشد.

بیمارانی که اقدام به جراحی لیفت سینه می نمایند، معمولا بلافاصله بعد از عمل می توانند شاهد نتیجه باشند. اما اگر آمادگی ها و مراقبت های قبل و بعد از جراحی را در نظر گیرند، می توانند در زمان کوتاه تری بهبود یافته نتیجه مطلوب را بر روی بدن خود مشاهده کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر با هر گونه عوارض و مشکلاتی بعد از جراحی سینه مواجه شدید، بهتر است سریعا به پزشک خود اطلاع دهید.

زیرا برخی از بیماران ممکن است بعد از جراحی عوارض محدودی را مشاهده کنند. که این امر در نتیجه نهایی جراحی تاثیر گذار خواهد بود. پس در انتخاب پزشک متخصص خود دقت نموده و تمامی توصیه های ایشان را به درستی انجام دهید.





:: برچسب‌ها: جراحی سینه , لیفت سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: