نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

یکی از شایع ترین بیماری های قلبی، که به صراحت می توانیم بگوییم علت اصلی مرگ بسیاری از انسان ها است، عروق کرونر قلبی است. این بیماری زمانی در بدن رخ می دهد که رگ هایی که اقدام به انتقال خون به عضلات قلب می نمایند، دچار گرفتگی و تنگی شوند. 

با گذشت زمان بیماری عروق کرونر قلبی منجر به ضعیف شدن عضلات شده و نارسایی های قلبی و آریتمی قلبی را به وجود می آورد. که در این حالت قلب قادر نیست خون را به دیگر قسمت های بدن منتقل نماید، و باعث می شود تا ضربان قلب حالت طبیعی خود را از دست دهند. 

اصولا بیماری عروق کرونر منجر به بروز حملات قلبی می شود. زیرا با لخته شدن خون به صورت ناگهانی، به صورت دائمی به قلب آسیب وارد می شود. افرادی که از چربی های اضافی زیادی در بدن خود برخوردار هستند، معمولا بیشترین خطر ابتلا به این بیماری را دارند. 



:: برچسب‌ها: دکتر علی امیراحمدی , بیماری قلبی , قلب ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

دریچه های قلب در اصل دروازه های یک طرفه ای به شمار می روند، که به جریان خون از یک جهت اجازه ورود و خروج می دهند. این دریچه در سمت چپ قلب شما قرار دارد، و اجازه می دهد تا خون از دهلیز به بطن جریان یابد. در صورتی که نشتی هایی در این دریچه ها ایجاد شود، منجر به بروز نارسایی میترال در بدن می گردد. 

در اصل نارسایی دریچه میترال را باید به دو دسته مزمن و حاد دسته بندی نماییم. که نارسایی های مزمن میترال از جمله شایع ترین این بیماری ها به شمار می روند، که پیشروی آنها نیز آرام است. 

علائم و علل بروز نارسایی دریچه میترال چیست؟

از جمله مهمترین علائمی که می تواند بیان کند شخصی به بیماری نارسایی میترال مبتلا شده است، کم آوردن نفس و خستگی زیاد در حین فعالیت است. که این مسئله می تواند منجر به ایجاد نارسایی قلبی شده و فرد را با مشکل مواجه سازد. 

از جمله دیگر علائم این بیماری باید به خستگی و ضعف شدید، تجمع مایع در قسمت مچ پاها و کم آوردن نفس در زمان فعالیت اشاره کنیم. که ممکن است این تنگی نفس بعد ها در شب و زمان استراحت نیز به وجود آید. افرادی که از چربی های اضافی بدن برخوردا هستند، به شدت در معرض ابتلا به بیماری نارسایی میترال می باشند. 

این افراد می توانند با مراجعه به آقای دکتر علی امیر احمدی جراح و متخصص لاغری، با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا به سلامت بدن خود کمک کنند. زیرا از جمله دلایل بروز بیماری نارسایی دریچه میترال، سابقه ابتلا به فشار خون بالا، بیماریهای عروق کرونر، عفونت های دریچه قلب و دیگر بیماری های خاص می باشد. 

بهترین روش درمان نارسایی میترال کدام است؟ 

برای این که بتوان این بیماری را درمان کرد، ابتدا لازم است به پزشک مراجعه نمایید، تا پس از انجام بررسی های لازم، بهترین روش را برای بهبود عملکرد قلب در پیش گیرد. بیشتر افرادی که از این نوع بیماری ها رنج می برند باید اقدام به استفاده دارو نمایند. 

اما یک روش دیگر نیز وجود دارد که می تواند به درمان نارسایی دریچه میترال کمک کند. جراحی برای جایگزینی و یا ترمیم دریچه میترال، یک راهکار عالی برای درمان این مشکل خواهد بود. اما برای انتخاب این که از چه روش درمانی میتوان استفاده کرد، لازم است توسط پزشک مورد معاینه قرار گرفت. 

این که علت نارسایی میترال چیست، اناتومی درچه به چه صورت است،  علائم آن چه می باشد، و دریچه چگونه اقدام به پمپاژ خون می نماید، مواردی هستند که در انتخاب روش جراحی ضروری هستند. 

 

 


:: برچسب‌ها: دکتر علی امیراحمدی , نارسایی دریچه میترال ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

بیشتر حملات قلبی اصولا به آرامی و با کمترین درد و ناراحتی در بدن شروع می شوند. از جمله این علائم باید به موارد زیر اشاره کنیم:
درد در قفسه سینه: بیشتر موارد حمله قلبی از درد در قسمت ناحیه سینه اغاز می شوند. این درد چند دقیقه طول می کشد و در قفسه سینه فشار و ناراحتی ایجاد می کند.
تنگی نفس: اصولا این اتفاق در برخی از افراد ممکن است همراه با درد در قفسه سینه باشد.
درد در قسمت های فوقانی بدن: احساس درد در یک یا دو دست، گردن، شکم، فک و کمر می تواند یکی از دلایل بروز حملات قلبی به شمار رود. البته این مشکل به دو روش تقسیم می شود. ممکن است بدن دچار آنژین صدری پایدار گردد، یا دچار آنژین صدری ناپایدار شود.
خستگی مفرط: احساس خستگی شدید و بی حسی، از جمله علائم حمله قلبی به شمار می رود.
تپش قلب به صورت نامنظم: در صورتی که احساس کردید دی یک لحظه قلب شما نمی تپد، یا قلب شما به شدت شروع به تپیدن نمود، احتمال بروز حملات قلبی وجود دارد.
علت بروز حمله قلبی در انسان چیست؟
دلایل مختلفی وجود دارند که می توانند منجر به بروز بیماری های قلبی و عروقی در انسان شوند. یکی از این مشکلات، اسپاسم و گرفتگی عروق کرونری قلب است. افراد چاق اصولا بیشتر با این مشکل مواجه می شوند. پس لازم است برای رها شدن از این بیماری ها و احتمال بروز حمله قلبی، اقدام به کاهش وزن نمایند.
آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح لاغری، با استفاده از روش مختلف به کاهش وزن کمک می کند. با اینکار حملات قلبی به شدت کاهش یافته و انسان سلامت خود را به دست خواهد آورد. از دیگر موارد بروز حملات قلبی باید به بیماری های عروق کرونری قلب اشاره کنیم.
اگر اکسیژن مناسب به خون نرسد عملکرد قلب با اختلال مواجه می شود. که همین مسئله حمله قلبی را به همراه خواهد داشت.
عوارض حملات قلبی برای بدن چیست و چگونه می توان از آن پیشگیری نمود؟
با این که شما ممکن است پیش از بروز حملات قلبی علائم آن را مشاهده کنید، شاید این نشانه ها برای بدن عوارضی به همراه نداشته باشند، اما بدون شک حمله قلبی می تواند به بدن آسیب شدیدی وارد کند. از این رو باید پیش از بروز این حملات، اقدام به پیشگیری از آن نمود.
از جمله مهمترین روش های پیشگیری از بروز حملات قلبی، باید به تغییر سبک زندگی اشاره نماییم. می توان با داشتن یک تغذیه سالم، عدم استفاده از سیگار، کنترل وزن، کنترل استرس و ... به خوبی از حمله قلبی پیشگیری نمود. علاوه بر آن کاهش وزن و بهبود بیماری های فشار خون بالا، دیابت و کاهش کلسترول خون نیز می توانند به پیشگیری از بروز بیماری های قلبی کمک کنند.



:: برچسب‌ها: دکتر علی امیراحمدی , حمله قلبی , قلب ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

اگر بخواهیم نقش کاهش وزن را در درمان و از بین بردن مشکلات قلبی بررسی کنیم، متوجه این امر می شویم که تاثیرات وزن کم بر روی بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و عروقی، چشمگیر است. مثلا افراد چاق ممکن است به بیماری های فشار خون بالا، بیماری های عروقی کرونری، مشکلات تنفسی و حتی سرطان مبتلا شوند. 

اما در صورتی که وزن آنها به صورت ایده آل و متناسب باشد، بی تردید با این دسته از مشکلات مواجه نخواهند شد. پس لاغری می تواند از بروز بیماری های بسیاری در قلب و عروق جلوگیری کند. 

مهمترین نقش کاهش وزن در درمان بیماری های مختلف

افرادی که شاخص توده بدنی آنها در محدوده طبیعی قرار دارد، به شکل مستقیم و غیر مستقیم می توانند بیماری ها را از خود دور کنند. مثلا با کاهش بافت چربی بدن، قلب عملکرد بهتری به دست خواهد آورد. اما چگونه می توان بافت چربی را از بدن حذف کرد؟

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح اسلیو معده، با استفاده از روش های جدید و موثر می تواند به راحتی بافت های چربی را از بدن خارج کند. زمانی که چربی های بدن کم می شود، حرکت ریه های آزادانه تر صورت می پذیرد و همین مسئله اکسیژن بیشتری را وارد بدن می کند. پس از آن نیز اکسیژن به میزان قابل توجهی وارد خون شده، و عملکرد قلب را بهبود می بخشد. 

روش های تاثیر گذار در کاهش وزن

روش های بسیاری وجود دارد که نقش کاهش وزن بدن را افزایش می دهند. مثلا انجام تمرینات ورزشی مناسب، تغییر سبک زندگی و پایبند بودن به ان و ... از جمله روش های ساده ای هستند که به کاهش وزن کمک می کنند. اما برخی از افراد با انجام این کارها به نتیجه مطلوبی دست نمی یابند.

این دسته از افراد لازم است به پزشک جراحی لاغری مراجعه نموده، و از روش های جدید برای کاهش وزن استفاده کنند. تنها در این صورت است که می توانند شاهد نقش کاهش وزن در بهبود بیماری های مختلف بدن خود نیز باشند. 

مثلا افراد چاقی که از آپنه خواب رنج می برند، پس از جراحی لاغری و اسلیو معده به سرعت از این مشکل خلاص می شوند. حتی افرادی که عملکرد قلب آنها مناسب نیست نیز به راحتی پس از جراحی لاغری متوجه تغییرات چشمگیری در بدن خود می شوند. 

البته اگر قصد انجام جراحی های لاغری را دارید، بهتر است ابتدا با پزشک مناسب در این خصوص مشورت نمایید. تا پزشک پس از بررسی بدن شما، بهترین راهکار را به شما پیشنهاد نماید. 



:: برچسب‌ها: چاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

لازم به ذکر است که بیش از 70% از مردم دنیا، چاقی ارثی دارند. به همین دلیل لازم است برخی روش های خاص را برای جلوگیری از مشکل چاقی خود انتخاب کنند. مثلا برای این دسته از افراد جراحی اسلیو معده، بای پس معده و ... می تواند راهکار مناسبی به شمار رود.

از جمله مهمترین دلایل بروز بیماری چاقی باید به مصرف بیش از حد کالری، عوامل ژنتیکی، سبک و نحوه زندگی، پرخوری زیاد و تغذیه نامناسب و ... اشاره کنیم.

 

چاقی چه ارتباطی با بیماری های قلب و عروق دارد؟

باید بگوییم چاقی و بیماری های قلبی در وجه های مختلف با یکدیگر ارتباط دارند. اما به طور کلی افراد چاق بیشتر از مردم عادی در معرض ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می باشند. از سوی دیگر چاقی پروسه های التهابی زیادی را در بدن به وجود می آورد، که می تواند عملکرد سیستم های قلبی و عروقی را دچار اختلال کند.

از جمله مهمترین اثرات مخربی که چاقی برای قلب و عروق در بر دارد، باید به ریسک متابولیک اشاره کنیم. علاوه بر آن چاقی و اضافه وزن میتواند در خواب آپنه خواب ایجاد نموده و فشار خون را در بدن فرد بالا ببرد. پس به طور کلی بیماری های قلب و عروق به میزان قابل توجهی می تواند به چاقی و اضافه وزن وابسته باشد.

علاوه بر تمامی این موارد چاقی می تواند التهاب پنهانی نیز در بدن به وجود آورد. که در دیواره های عروق به میزان بالایی پلاک ایجاد می کند، و مشکلات زیادی را برای انسان به بار می اورد. در کنار تمامی این موارد چاقی منجر می شود تا موادی در خون ترشح یابد، که پلاک عروقی را پاره نموده و باعث حمله قلبی شود.

 

بهترین روش درمان چاقی و بیماری های قلبی

روش های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند به درمان چاقی و جلوگیری از بیماری های قلبی کمک کنند. اما از این میان باید به اسلیو معده اشاره نماییم که روشی ساده و عالی می باشد. در اولین قدم بهتر است پزشک متخصص و با تجربه ای برای جراحی اسلیو معده بیابید.

آقای دکتر علی امیر احمدی پزشک و جراح متخصص اسلیو معده، در کمترین زمان ممکن چاقی بدن شما را از بین برده، و منجر به درمان بیماری های قلب و عروق در انسان می گردد. با انجام عمل های مختلف می توانید به راحتی اضافه وزن بدن خود را برطرف کرده و با لاغر شدن از بیماری های قلبی و عروقی نیز خلاص شوید.

افراد بسیاری با انجام تمرینات ورزشی به دنبال کاهش وزن خود هستند. اما متاسفانه نتیجه مطلوب را در این زمینه به دست نمی آورند. از این رو برای این دسته از افراد بهترین روش جراحی های لاغری است. تا در کنار برطرف کردن مشکلات و بیماری های قلب و عروق، برای همیشه سلامت بدن خود را نیز تضمین کنند.



:: برچسب‌ها: دکتر علی امیراحمدی , چاقی ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

مهمترین نکات بعد از جراحی زیبایی شکم چیست؟ 

تمامی افرادی که اقدام به جراحی ابدومینوپلاستی می نمایند، تا به تناسب اندام دست یابند، باید برخی نکات را در خصوص این عمل بدانند. این که بعد از عمل باید چه کاری انجام دهند تا دچار عوارض خاصی نشوند. از جمله مهمترین نکات و مراقبت پس از ابدومینوپلاستی باید به موارد زیر اشاره نماییم:

به خاطر داشته باشید که پس از جراحی حتما در هفته اول برای ویزیت به پزشک خود مراجعه نمایید. 

به مدت دو هفته از مصرف هر گونه نمک در رژیم غذایی خود پرهیز نمایید. یا مصرف آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. 

حتما بعد از جراحی ابدومینوپلاستی از پن بر روی محل درمان استفاده کنید. تا از بروز مشکلاتی همچون خونریزی و لخته شدن خون جلوگیری نمایید. 

از جمله موارد مراقبت پس از ابدومینوپلاستی عدم استعمال دخانیات است. زیرا علاوه بر آن که روند بهبود عمل را کاهش می دهد، می تواند عوارض جبران ناپذیری نیز برای بدن در بر داشته باشد. 

معمولا بعد از 10 الی 14 روز بعد از عمل بخیه ها برداشته می شوند. 

 

مراقبت پس از ابدومینوپلاستی باید به چه صورت باشد؟

برخی مشکلات پس از انجام جراحی در بدن رخ خواهد داد. البته افرادی که نزد آقای دکتر علی امیر احمدی جراحی لاغری انجام داده اند، با کمترین مشکلی بعد از عمل روبرو شده اند. اما باز هم کسب اطلاع در خصوص این مشکلات می تواند برای بیمار مهم باشد. 

در صورتی که بعد از عمل احساس درد نمودید بهتر است از مسکن هایی که پزشک تجویز نموده است استفاده کنید. این احساس درد به مدت سه روز با بیمار همراه خواهد بود. برای کاهش ورم بعد از عمل، لازم است دستورات پزشک رعایت شود. 

باید بعد از عمل ابدومینوپلاستی به شدت از انجام فعالیت های سنگین خودداری نمایید. استراحت مطلق بعد از عمل ممنوع می باشد، و از جمله نکات مهم در خصوص مراقبت پس از ابدومینوپلاستی، بالا گرفتن سر در زمان استراحت است. تا از بروز درد و فشار در محل جراحی کاسته شود. 

حتما به خاطر داشته باشید که داروهایی که پزشک تجویز کرده است را به طور مرتب میل کنید. حتما در برنامه غذایی خود ماهی، میگو، میوه و امگا 3 را بگنجانید. با رعایت این مراقبت ها می توانید زمان بهبود عمل خود را کاهش دهید. 

 

عوامل تاثیر گذار در نتیجه جراحی چه هستند؟ 

بسیاری از بیمارانی که اقدام به جراحی ابدومینو پلاستی می نمایند، با این سوال مواجه هستند که آیا نتیجه ایم جراحی بلند مدت است؟ در صورتی که بیمار تمامی مراحل مراقبت پس از ابدومینوپلاستی را رعایت کند، می تواند از بروز چربی اضافه در بدن خود جلوگیری نماید. 

برای این که نتیجه عمل ابدومینوپلاستی ماندگار شود، لازم است بیمار از نوشیدنی های طبیعی زیادی استفاده کند، مصرف غذاهایی که دارای پروتئین و ویتامین هستند را حتما در برنامه غذایی خود گنجانده و موارد احتیاطی که پزشک به ایشان یاد آوری نموده است را در نظر داشته باشد. 



:: برچسب‌ها: ابدومینوپلاستی , دکتر علی امیراحمدی , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

عمل ابدومینوپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

در طی سالهای اخیر شاهد این مسئله بوده ایم که هر روز بر تعداد افرادی که از چاقی مفرط رنج می برند، افزوده می شود. به صراحت می توانیم بگوییم که بیشتر این دسته از افراد، از چنین وضعیتی در عذاب هستند. به همین دلیل همیشه به دنبال راهکاری برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافی اطراف شکم و پهلوی خود می باشند. 

یکی از بهترین روشهای تناسب اندام و لاغری، جراحی ابدومینوپلاستی است. در صورتی که جراحی ابدومینو پلاستی توسط یک پزشک متخصص و جراح با تجربه انجام شود، مطمئنا با کمترین عوارض روبرو خواهید شد. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح لاغری، با داشتن مهارت بالا، در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. تا با کمترین عوارض جراحی ابدومینوپلاستی مواجه شوید. 

مهمترین عوارض جراحی ابدومینوپلاستی چیست؟

به طور کلی باید عوارض ناشی از جراحی شکم را به دو دسته عوارض شایع و نادر دسته بندی نماییم. از جمله عوارض شایع این جراحی باید به موارد زیر اشاره کنم:

تنگی ناف: این حالت زمانی در بیمار بروز می نماید که پزشک اقدام به کشیدن بیش از حد ناف و دستکاری آن نماید. از جمله عوارض شایع ابدومینوپلاستی که ممکن است بعد از چند ماه در بدن فرد بروز کند، باید تنگی ناف اشاره کنیم. البته این مشکل را می توان با یک عمل جراحی سرپایی به راحتی درمان نمود. 

کبودی: از دیگر عوارض جراحی ابدومینوپلاستی باید که کبودی ناشی از خونریزی های زیر پوستی بعد از جراحی اشاره نماییم. این مسئله ممکن است مدتی ادامه داشته باشد، اما در نهایت با افزایش فعالیت های روزانه به تدریج محو خواهد گردید. 

خونریزی: خونریزی نیز یکی از عوارض شایعی است که ممکن است بیمار بعد از جراحی با ان مواجه شود. این خونریزی اصولا از لبه های زخم خارج شده و قابل تشخیص و درمان است. 

کاهش حس پوست شکم: این مشکل شایع را نیز باید از جمله عوارض جراحی ابدومینوپلاستی به شمار آوریم. البته این مشکل موقتی بوده و به دلیل تورم اعصاب حسی در ناحیه تحت عمل ایجاد می شود. در صورتی که بی حسی به صورت دائمی در بدن باقی بماند، مشکلی را برای بیمار به بار می آورد و بعد از مدتی به آن عادت خواهد نمود. 

در کنار این مشکلات و عوارض جراحی ابدومینوپلاستی، باید به عوارض نادری نیز اشاره نماییم، که در برخی از افراد به وجود می آید. از جمله:

نکروز و از دست رفتن ناف: بیشتر افراد سیگاری و دیابتیک به این عارضه دچار می شوند. که می توان برای ترمیم آن چند ماه بعد از عمل، اقدام کرد. 

بازشدگی جای زخم: این مورد نیز از دیگر عوارض نادر جراحی ابدومینوپلاستی به شمار می رود، که بیشتر در قیمت میانی خط بخیه شکم ایجاد می شود. افراد سیگاری، افرادی که دیابت کنترل نشده دارند و افرادی که در حین جراحی بیش از حد پوست آنها کشیده میشود، به این مورد از عوارض جراحی ابدومینوپلاستی مبتلا می گردند. 

ترومبوآمبولی و آمبولی چربی: این مسئله که عبارت است از لخته شدن خون و بسته شدن رگ های حیاتی بدن همچون ریه، در برخی از افراد که عمل زیبایی شکم انجام می دهند، بروز می نماید. 

چگونه می توان از بروز این دسته عوارض جراحی شکم جلوگیری نمود؟

بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز عوارض ناشی از جراحی شکم، مراجعه به بهترین کلینیک های تخصصی و متخصص جراح است. در صورتی که پزشک از مهارت بالایی برای جراحی شکم برخوردار باشد، احتمال بروز بیشترین عوارض جراحی ابدومینوپلاستی کاهش می یابد. پس انتخاب پزشک و محل جراحی بسیار برای کسب نتیجه مطلوب حائز اهمیت است. 



:: برچسب‌ها: ابدومینوپلاستی , دکتر ععلی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

روش انجام ابدومینوپلاستی به چه صورت است؟

بدون شک یکی از بهترین روشهایی که می تواند زیبایی و تناسب اندام را برای انسان به همراه داشته باشد، جراحی شکم با روش ابدومینوپلاستی است. در این روش ابتدا پزشک به بررسی بدن بیمار می پردازد، و در صورتی که فرد متقاضی، شخص مناسبی برای عمل ابدومینوپلاستی است، از این روش درمانی برای تناسب اندام فرد استفاده می کند.

در اولین قدم بیمار باید بیهوش شود. ابدومینوپلاستی از جمله روش های درمان زیبایی است که نیاز به بیهوشی دارد. پس از آن پزشک متخصص با ایجاد یک برش کوچک در زیر شکم، اقدام به خارج کردن چربی های اضافی بدن می نماید. اصولا پزشکان متخصص از برش کوچکی در زیر شکم استفاده می کنند، تا پس از درمان هیچ اثری از جراحی در بدن بیمار باقی نماند.

در روش دوم عمل ابدومینوپلاستی، برش در اطراف ناف ایجاد می شود. تا پس از خارج کردن چربی ها از بدن، برش درون انحنای طبیعی ناف پنهان گردد. به این صورت جای برش بر روی بدن باقی نمی ماند.

مهمترین خطرات جراحی شکم چیست؟

بدون شک هر روش درمانی که زیر نظر پزشک متخصص انجام نشود، می تواند برای بیماری مشکلات و خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. از این رو بهتر است پیش از اقدام به جراحی شکم، به سراغ پزشک متخصص و ماهر روید. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح اسلیو معده، با تجربه بالایی که در زمینه جراحی های لاغری دارد، با کمترین عوارضی عمل ابدومینوپلاستی را بر روی بدن بیمار انجام می دهد.

اما به طور کلی باید بگوییم ابدومینوپلاستی خطراتی همچون بی حسی در پوست، عدم تقارن، باقی ماندن اثر زخم، نتایج ضعیف و شل شدن پوست را ممکن است با خود به همراه داشته باشد.

چه افرادی مناسب عمل ابدومینوپلاستی هستند؟

این عمل جراحی برای برخی از افراد مناسب بوده و تمامی افرادی که از چاقی مفرط رنج می برند کاندید مناسبی برای ابدومینوپلاستی نخواهند بود. از جمله افرادی که می توانند به عنوان کاندید های مناسب این عمل انتخاب شوند، باید به موارد زیر اشاره نماییم:

افرادی که دارای پوست شل و اضافی در ناحیه شکم هستند، که این قسمت از بدن با توده چربی اضافی همراه است.

افرادی که عضلات شکمی و زیر شکمی آنها به شدت شل شده است.

اشخاصی که در ناحیه شکم خود دارای خطوط استریا می باشند.

بیمارانی که به میزان قابل توجهی وزن خود را کاهش داده اند و به لاغری دست یافته اند.

افراد غیر سیگاری که از نظر فیزیکی در شرایط خوبی به سر می برند و وزن ثابتی دارند.

خانمهایی که پوست و عضلات آنها در اثر زایمان کش پیدا کرده است.

عمل ابدومینوپلاستی برای تمامی این دسته از افراد مناسب به شمار می رود. در غیر این صورت اگر شخصی قصد انجام این عمل جراحی را داشته باشد، لازم است به پزشک مراجعه نماید تا پس از بررسی های لازم پزشک متخصص روش مناسب را به ایشان پیشنهاد کند.



:: برچسب‌ها: ابدومینوپلاستی , جراحی زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()