نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

بر اساس نظر متخصصان تغذیه، دستیابی هر رژیم غذایی به نتیجه درست به سه عامل مهم بستگی دارد که عبارت‌اند از:

  • نوع ماده غذایی که مصرف می‌کنیم

  • میزان مواد غذایی که در هر وعده استفاده می‌کنیم

  • زمانی که غذا را می‌خوریم

به بیان ساده‌تر و بهتر باید گفت که یک رژیم غذایی مفید یا بهترین رژیم غذایی، استفاده از مواد غذایی سالم در وعده‌های منظم است. یعنی مواد غذایی سالم در وعده‌های منظم و به میزان صحیح مصرف شود. زیرا یکی از مهم‌ترین هدف‌های داشتن رژیم غذایی، حفظ سلامتی بدن است. هرچند رعایت رژیم غذایی ساده‌­ترین راه کاهش وزن است اما ممکن است در برخی از افراد نیز مؤثر نباشد. در این موارد روش بعدی عمل اسلیو معده است. دکتر علی امیراحمدی پزشک متخصص و جراح اسلیو معده، می­تواند برای کاهش وزن به این افراد کمک کند. روش­های مختلف کاهش وزن و میزان تأثیر هرکدام در لاغری برای کاهش وزن و مقابله با چاقی روش‌های متفاوتی وجود دارد که باتوجه به میزان اضافه‌وزن و زمان دستیابی به وزن دلخواه می‌توان روش مناسب را انتخاب کرد. برخی از این روش‌ها در زیر بیان شده‌اند که عبارت‌اند از:

  • انجام ورزش‌های قدرتی و ورزش‌های هوازی

داشتن تحرک و انجام ورزش‌های مختلف همیشه یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های دستیابی به وزن دلخواه بوده است. انجام این حرکات نه‌تنها به کاهش وزن کمک می‌کنند بلکه باعث حفظ سلامتی و تندرستی و رسیدن به تناسب‌اندام نیز می‌شوند.

  • مصرف گیاهان دارویی

مصرف گیاهان دارویی از دیرباز بین مردم رواج داشته و طرفداران خاص خود را دارد. بیشتر افراد مصرف گیاهان دارویی را به دلیل عوارض کمترشان به داروهای شیمیایی ترجیح می‌دهند. استفاده درست و اصولی از این گیاهان مفید است اما اگر بیش از حد معمول مصرف شود ممکن است مضراتی نیز داشته باشد.

  • استفاده از داروهای مخصوص لاغری و کاهش وزن

این روزها تبلیغات زیادی در رابطه ‌با داروهای لاغری وجود دارد که ممکن هر فرد دارای اضافه وزنی را برای استفاده وسوسه کند. اما لازم است بدانید که اگرچه ممکن است مصرف این داروها در زمان کوتاه اثربخش باشد اما بدون شک عوارضی را در طولانی‌مدت به دنبال خواهد داشت.

  • رعایت رژیم غذایی

یکی از بهترین روش‌های کاهش وزن، استفاده از رژیم غذایی است. رعایت رژیم غذایی نه‌تنها برای کاهش وزن روش مطمئن و درستی است بلکه سلامتی بدن را نیز تضمین می‌کند. زیرا در رژیم‌های غذایی، به استفاده از مواد غذایی سالم و مصرف تمامی گروه‌های غذایی در وعده‌های منظم سفارش شده است. به‌کارگیری این روش تأثیر بسیار زیادی در درمان چاقی و دستیابی به یک سبک زندگی سالم خواهد داشت.

  • انجام جراحی‌­های لاغری

یکی دیگر از روش­های قطعی و مطمئن برای کاهش وزن انجام جراحی لاغری است. از انواع این عمل‌های جراحی می‌توان به عمل بای‌پس و عمل اسلیو معده اشاره کرد. در این روش افراد می­توانند با انجام عمل جراحی به وزن مطلوب و دلخواه خود دست پیدا کنند. از موارد ذکر شده می‌توان نتیجه گرفت که برنامه‌ریزی برای کاهش وزن بهتر است زیر نظر یک متخصص و با مشورت گرفتن از او انجام شود، زیرا پزشک بر اساس سیستم بدنی فرد می‌تواند رژیم مناسبی را پیشنهاد دهد. در نتیجه فرد می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با خیال راحت به وزن دلخواه دست پیدا کند بدون آنکه آسیبی به سلامتی‌اش وارد شود. بهترین توصیه برای کاهش وزن چیست؟ با وجود روش‌های مختلفی که برای لاغری پیشنهاد می‌شود اغلب افراد دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند که کدام روش بهتر و کم‌خطرتر است. باتوجه‌به توضیحاتی که درباره رژیم غذایی و انواع آن بیان شد می‌توان به این نتیجه رسید که بهترین توصیه برای رسیدن به وزن مطلوب، استفاده از رژیم‌های لاغری صحیح و مطمئن در کنار انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی مناسب است. با استفاده از این روش دیگر نگران بروز هیچ‌گونه عوارضی نخواهید بود و به این­­ترتیب می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از ساده‌ترین روش به وزن دلخواه خود دست پیدا کنید. لازم به ذکر است درصورتی‌که رعایت رژیم غذایی در کاهش وزن مؤثر واقع نشد، گزینه بعدی انجام جراحی لاغری است که باید توسط پزشک متخصص انجام شود.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی , جراحی لاغری , کاهش وزن , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

فزایش سن را باید یکی از دلایل اصلی افتادگی سینه در خانم ها به شمار آوریم. این مسئله در صورتی رخ می دهد که خانم چندین بار زایمان داشته باشد، و عمل شیردهی انجام داده باشد. می دانیم که بارداری و زایمان، مشکلات زیادی را برای خانم ها به بار می اورد. اما با این حال روش های درمانی مناسبی نیز برای برطرف کردن این مشکلات وجود دارد. کافیست هزینه لازم را در اختیار داشته باشید، تا بتوانید جوانی و زیبایی خود را بازگردانید. 

میزان تخصص جراح در هزینه لیفت سینه تاثیر گذار است؟

معمولا افرادی که در زمینه جراحی سینه فوق تخصص دارند، به مراتب می توانند با دقت بیشتری این جراحی را انجام دهند. اما همین مسئله نیز از سوی دیگر هزینه لیفت سینهرا برای متقاضیان افزایش می دهد. برخی از پزشکان زیبایی شاید با هزینه کمتری اقدام به جراحی ماستوپکسی نمایند، اما این فرایند ممکن است در آینده برای بیمار مشکلات دیگری به همراه داشته باشد. 

پس انتخاب جراح فوق تخصص برای لیفت سینه، یک نوع اطمینان خاطر برای کسب نتیجه مناسب برای بیمار خواهد بود. در حالی که میزان هزینه لیفت سینه ای که توسط ایشان دریافت می شود نیز، به مراتب بالاتر خواهد بود. برای آنکه بتوانید لیفت سینه را با هزینه مناسب و نزد پزشک متخصص انجام دهید، بهتر است به سابقه پزشک در انجام این جراحی توجه کنید. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص وجراح زیبایی، با هزینه ای مناسب، جراحی لیفت سینه را برای بیماران خود انجام می دهد. که تمام بیماران ایشان نیز، از نتیجه این جراحی رضایت خاطر دارند. 

کاندید مناسب جراحی سینه چه شرایطی باید داشته باشد؟

داشتن شرایط لازم برای لیفت سینه، مسئله مهمی است که باید پس از هزینه لیفت سینه بررسی به آن توجه نمایید. این که شما قصد دارید اقدام به اصلاح افتادگی سینه های خود نمایید، یا ان که از داشتن سینه های بزرگ رنج می برید، یا تنها قصد دارید نوک افتاده پستان خود را مورد اصلاح قرار دهید و ...، هر یک هزینه خاصی را برای شما در بر خواهد داشت. 

پس پیش از اقدام به لیفت سینه، حتما شرایط لازم برای انجام جراحی خود را مورد بررسی قرار دهید. از جمله مهمترین شرایط برای کاندید مناسب بودن جراحی ماستوپکسی، باید به افتادگی بیش از حد سینه ها اشاره نماییم. زیرا می توان به راحتی این مشکل را با جراحی لیفت برطرف نمود. علاوه بر آن اگر از سینه های دراز شده برخوردار هستید، جراحی لیفت می تواند به گرد کردن سینه های شما کمک بسیاری نماید. 

در صورت که تمام شرایط لازم جهت انجام جراحی ماستوپکسی را داشتید، می توانید در مورد میزان هزینه لیفت سینه نیز با پزشک خود مشورت نمایید. 

رایج ترین روش های ماستوپکسی کدامند؟

روش های بسیاری برای جراحی لیفت سینه وجود دارد، که هر یک هزینه مخصوص به خود را دارند. زیرا نحوه جراحی آنها متفاوت بوده و از زمان جراحی مختلفی نیز برخوردار می باشند. از میان انواع روش‌های جراحی لیفت، باید به سه روش رایج زیر اشاره کنیم. 

لیفت سینه لنگری:

در این روش که از جمله قدیمی ترین روش های جراحی سینه به شمار می رود، پزشک اقدام به ایجاد برش لنگری در زیر سینه نموده و علاوه بر کوچک کردن سینه، به حذف پوست اضافی آن نیز کمک می کند. هزینه لیفت سینه به روش لنگری در برابر نتیجه ای که از این روش به دست می آید، بسیار ناچیز است. 

لیفت سینه هلالی:

یکی دیگر از رایج ترین روش‌های جراحی سینه، جراحی به صورت هلالی است. این روش را پزشکان معمولا برای خانم هایی که دارای سینه های کوچک هستند استفاده می کنند. یک روش ساده با هزینه ای مناسب، که نتیجه مطلوبی را در پی دارد. 

لیفت سینه گرد: 

در نهایت نیز باید به جراحی لیفت سینه به روش گرد اشاره کنیم. در این روش می توان سایز سینه را افزایش داده، و با مناسب ترین هزینه لیفت سینه، بهترین فرم سینه را به دست آورد. از آنجایی که در این روش جای زخم بر روی بدن بیمار باقی نمی ماند، بیماران رضایت بیشتری نسبت به آن دارند. 



:: برچسب‌ها: جراحی سینه , لیفت سینه , هزینه ماستوپکسی , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

می توان با لیفت سینه حجم پستان ها را افزایش داده و یا کاهش داد. برای انتخاب روش جراحی و نوع جراحی پستان، لازم است به پزشک متخصص مراجعه نمایید. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراحی زیبایی، پس از بررسی های لازم بر روی بدن فرد متقاضی، بهترین روش برای برطرف کردن افتادگی سینه را به ایشان معرفی خواهد نمود. 

چه کسانی می توانند و چه کسانی نمی توانند اقدام به جراحی ماستوپکسی نمایند؟

برای آنکه بدانید آیا کاندید مناسبی برای انجام جراحی لیفت سینه هستید یا خیر، لازم است برخی شرایط را دارا باشید. اولین و مهمترین شرط جراحی لیفت، افتادگی پستان است. به گونه ای که پستان افتاده به طور حجم و شکل خود را از دست داده باشد. از سوی دیگر توجه به هاله و نوک سینه نیز برای تشخیص کاندید مناسب جراحی لیفت مهم است. 

اصولا هاله پستان نباید کل پستان را در بر گرفته باشد. در نهایت نیز توجه به تقارن و عدم تقارن سینه ها می تواند در تشخیص فرد متقاضی کمک شایانی نماید. اما برای آنکه تشخیص دهید چه کسانی نمی توانند جراحی ماستوپکسی انجام دهند، باید به نکات خاص دیگری توجه کنید. در صورتی که شما قصد داشته باشید در آینده ای نزدیک اقدام به باردار شدن نمایید، به هیچ عنوان کاندید مناسبی برای جراحی لیفت نخواهید بود. 

زیرا این مسئله منجر می شود تا بعد از بارداری مجددا دچار افتادگی سینه شده، و حتی بعد از بارداری و در دوران شیردهی به فرزندتان نیز با شیر کمی مواجه شوید. پس بهتر است ابتدا شرایط لازم برای جراحی ماستوپکسی را داشته باشید. پس از آن اقدام به جراحی نمایید. 

مراقبت های قبل از لیفت سینه چه هستند؟

پیش از اقدام به جراحی اگر مراقبت ها و توصیه های پزشک خود را مد نظر قرار دهید، می توانید از نتیجه جراحی رضایت بیشتری به دست آورید. از جمله مراقبت های پیش از جراحی لیفت سینه باید به موارد زیر اشاره کنیم: 

گرفتن تعدادی عکس از سینه 

کنترل بافت پستان با انجام ماموگرافی پیش از جراحی ماستوپکسی

توقف مصرف سیگار قبل از عمل 

عدم استفاده از آسپرین، مکمل های گیاهی و داروهای ضد التهاب

رسیدن به وزن ایده آل برای کسب نتیجه مطلوب از جراحی لیفت سینه 

همراه داشتن شخصی که بتواند بعد از جراحی شما را در انجام فعالیت های روزانه خود یاری کند.

مراقبت های بعد از لیفت سینه به چه صورت می باشند؟

همانطور که پیش از جراحی نیاز به برخی مراقبت ها و توصیه های خاص دارید، باید بگوییم بعد از جراحی ماستوپکسی نیز لازم است برخی مراقبت ها رعایت شود. رعایت این مراقبت ها می تواند در کسب نتیجه مطلوب بعد از عمل بسیار لازم و ضروری به شمار روند. از جمله مراقبت های بعد از عمل لیفت، عبارتند از:

بستن سینه ها بعد از جراحی با استفاده از گاز و سوتین های مخصوص 

مراقبت از لوله های کوچک تخلیه خون و مایعات تا چند روز اول بعد از جراحی 

مراقبت از جای زخم به مدت چند ماه بعد از ماستوپکسی

عدم توجه به بی حس در نوک سینه ها و پوست سینه به مدت شش ماه 

مصرف مسکن در طی روزهای ابتدایی بعد از جراحی 

عدم وارد کردن فشار به پستان ها و خم شدن بعد از لیفت سینه 

عدم انجام رابطه جنسی به مدت حداقل یک هفته 

مراجعه به پزشک برای خارج کردن بخیه ها بعد از دو هفته 

استفاده از سوتین مخصوص به مدت 24 ساعت بعد از جراحی ماستوپکسی

استفاده از سینه بندهای نرم بعد از لیفت 

استفاده از نوار سیلیکونی یا ژل مخصوص در محل جراحی 

دور ماندن از نور مستقیم خورشید بر روی پوست سینه 

در صورتی که تمامی این مراقبت ها بعد از جراحی ماستوپکسی رعایت شود، می توانید نتیجه دلخواه خود را از جراحی به دست اورید.



:: برچسب‌ها: ماستوپکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

در روش جراحی ماموپلاستی کاهشی، خانم هایی که از سینه های بزرگ رنج می برند، و سینه های بزرگ آنها در ناحیه شانه و گردن آنها ایجاد درد می کند، به راحتی از این مشکلات خلاص می شوند. زیرا سینه ها کوچک شده و به سایز مناسب دست می یابند. اما در روش جراحی افزایشی، خانم هایی هستند که دارای سینه هایی بیش از حد کوچک می باشند.

این کوچک بودن سینه ها، آنها را دچار نارضایتی می کند. پس با روش جراحی ماموپلاستی افزایشی اقدام به حجیم سازی مناسب آنها می نمایند. تا به تناسب اندام دست یابند. در نهایت نیز جراحی مامو ترمیمی وجود دارد. که این روش برای خانم هایی که در اثر سرطان سینه، بخشی از بافت سینه خود را از دست داده اند مناسب است. می توانند ناحیه از دست رفته سینه خود را ترمیم کرده و به زیبایی اندام خود کمک کنند. 

چه کسانی کاندید مناسبی برای جراحی ماموپلاستی می باشند؟

بدون تردید برای آنکه بتوانید نتیجه مطلوب از جراحی کوچک کردن سینه ها به دست آورید، باید کاندید مناسبی برای این روش درمانی باشید. پزشکان متخصص اصولا تمامی شرایط بیمار را پیش از جراحی مورد بررسی قرار می دهند. تا مطمئن شوند که آیا بیمار شخص مناسبی برای انجام جراحی کوچک کردن سینه خواهد بود یا خیر. 

آقای دکتر علی امیر احمدی جراح زیبایی و متخصص لاغری، برای آن که بتواند کاندید مناسب برای جراحی ماموپلاستی را انتخاب کند، به برخی از موارد توجه می نماید. اولین مسئله بیش از اندازه بزرگ بودن سایز سینه ها است. خانم هایی که از سینه های بسیار بزرگی برخوردار هستند، بهترین کاندید برای جراحی کوچک کردن پستان به شمار می رود. 

علاوه بر آن خانم های دیگری نیز وجود دارند که دارای سینه های نامتقارن هستند. یعنی یکی از سینه ها بزرگ بوده و دیگر کوچک است. این دسته از افراد نیز می توانند اقدام به ماموپلاستی نموده و مشکل خود را برطرف کنند. در نهایت نیز خانم هایی که به دلیل سایز بزرگ سینه ها قادر به انجام فعالیت های ورزشی نیستند نیز، کاندید مناسبی برای این روش جراحی به شمار می رود. 

جراحی سینه تا چه میزان می تواند به کوچک شدن سینه کمک کند؟

بدون شک جراحی ماموپلاستی اگر زیر نظر پزشک متخصص انجام شود، می تواند نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد. اما برای رسیدن به این نتیجه بیمار نیز باید پزشک را همراهی کند. اولین قدم برای کسب موفقیت در جراحی سینه، مشورت با پزشک است. تا بتوان یک روش مناسب برای جراحی انتخاب نمود. خانم های کمی وجود دارند که ممکن است برای تغییر فرم سینه های خود، نیاز به جراحی های پیشرفته داشته باشند. 

از طرف دیگر ممکن است برخی از افراد بعد از جراحی ماموپلاستی دچار مشکلاتی همچون زخم یا جراحت باقی مانده بر روی بدن گردند. برای آنکه بتوان از بروز این مشکلات جلوگیری نمود، لازم است بیمار تمامی توصیه های پزشک خود را پیش از عمل و بعد از عمل در نظر گرفته و رعایت کند. در چنین حالتی می توان انتظار داشت که به نتیجه مناسب بعد از جراحی کوچک کردن سینه دست یافت. 

معمولا جراحی ماموپلاستی نیاز به بیهوشی عمومی دارد. از این رو بهتر است بیمار رژیم غذایی مناسبی را برای پیش از عمل در نظر گیرد. تا در حین عمل و بعد از عمل دچار خونریزی، عفونت و مشکلات دیگر نشود. حتما این مسئله را به خاطر داشته باشید که جراحی سینه یکی از روش های جراحی زیبایی حساس است. پس بهتر است این عمل را زیر نظر بهترین پزشک زیبایی و در بهترین مرکز درمانی انجام دهید. 

تا مبادا پس از انجام جراحی ماموپلاستی دچار مشکل شده و با آسیب های دیگری روبه رو شوید. این بیماری در برخی موارد 90 دقیقه و در برخی افراد ممکن است 4 ساعت به طول انجامد. پس از آن نیز بیمار بهتر است 1 الی 2 روز در بیمارستان بماند تا تحت نظر پزشک باشد.



:: برچسب‌ها: ماموپلاستی , کوچک کردن سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

خانم هایی که در اثر افزایش سن، جراحی لاغری، دوران بعد از بارداری و شیردهی و ... به مشکل افتادگی سینه دچار می شوند، بهتر است با ساده ترین روش اقدام به جراحی لیفت سینه نمایند. تا مجددا تناسب اندام و زیبایی خود را به دست آورند. البته این مسئله را نیز در نظر داشته باشید، که جراحی لیفت باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی را برای بیمار به همراه داشته باشد.

در چه مواردی پزشک انجام لیفت سینه را توصیه می کند؟

پزشکانی که در زمینه جراحی ماستوپکسی فعالیت دارند، پیش از آنکه روش مناسب برای برطرف کردن مشکل افتادگی سینه را به بیماران خود توصیه نمایند، ابتدا شرایط ایشان را بررسی می کنند. این که چه افرادی کاندید مناسب برای جراحی ماستوپکسی هستند، باید توسط پزشک متخصص تایید شود. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص وجراح زیبایی، با بررسی تمامی شرایط بیمار، بهترین روش جراحی را به ایشان معرفی می کند. 

اما به طور کلی زمانی بیمار می تواند اقدام به جراحی لیفت سینه نماید، که دارای شرایط زیر باشد. 

قابلیت کشسانی داشتن پوست سینه 

به سمت پایین کشیده شدن نوک سینه 

حالت آویزان پیدا کردن فرم سینه 

یکی نبودن پوزیشن قرار گیری سینه ها 

افرادی که لیفت سینه را برای برطرف کردن این دسته از مشکلات خود انتخاب می کنند، در کوتاه ترین زمان ممکن از مزایای این روش درمانی بهره مند می شوند. 

اقدامات و آمادگی های پیش از جراحی چقدر مهم است؟

برای این که بیمار قادر باشد بهترین نتیجه را از جراحی ماستوپکسی به دست آورد، لازم است پیش از عمل اقدامات خاصی را در نظر داشته باشد. در کنار این امادگی ها و مراقبت ها، انتخاب پزشک متخصص نیز می تواند تاثیر بسیاری برای کسب نتیجه مناسب داشته باشد. از این رو پزشک در اولین جلسه مشاوره قبل از عمل، به بیمار خود توصیه های لازم را ارائه می دهد.

با در نظر گرفتن تمامی این توصیه ها، می توان از کسب نتیجه مطلوب بعد از جراحی لیفت سینه اطمینان حاصل کرد. از جمله مهمترین آمادگی ها و اقداماتی که لازم است بیمار در نظر داشته باشد، عدم استفاده از داروهای ضد التهابی و غیر استروئیدی می باشد. بیمار نباید پیش از عمل اقدام به مصرف داروهایی همچون آسپرین، ژلوفن یا نوافن نماید. زیرا این مسئله خون را رقیق کرده و خونریزی در حین عمل و بعد از عمل را افزایش می دهد. 

نتیجه کلی جراحی لیفت چه زمان مشخص می شود؟

هر پزشک برای انجام جراحی لیفت سینه تکنیک و شیوه خاص خود را دارد. اما این مسئله به هیچ عنوان به تنهایی در کسب نتیجه جراحی تاثیرگذار نخواهد بود. برای آنکه بتوانید از نتیجه کلی و مطلوب این روش درمانی برخوردار شوید، لازم است تمامی شرایط لازم را مد نظر قرار دهید. پس از آن بیمار می تواند شاهد تغییرات چشمگیری که بر روی بدن خود ایجاد شده است، باشد.

بیمارانی که اقدام به جراحی لیفت سینه می نمایند، معمولا بلافاصله بعد از عمل می توانند شاهد نتیجه باشند. اما اگر آمادگی ها و مراقبت های قبل و بعد از جراحی را در نظر گیرند، می توانند در زمان کوتاه تری بهبود یافته نتیجه مطلوب را بر روی بدن خود مشاهده کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر با هر گونه عوارض و مشکلاتی بعد از جراحی سینه مواجه شدید، بهتر است سریعا به پزشک خود اطلاع دهید.

زیرا برخی از بیماران ممکن است بعد از جراحی عوارض محدودی را مشاهده کنند. که این امر در نتیجه نهایی جراحی تاثیر گذار خواهد بود. پس در انتخاب پزشک متخصص خود دقت نموده و تمامی توصیه های ایشان را به درستی انجام دهید.



:: برچسب‌ها: جراحی سینه , لیفت سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

از جمله مزایایی که می توانیم برای کوچک کردن پستان بیان کنیم، برطرف کردن ناراحتی های جسمی و روحی است. با داشتن سینه های بزرگ نمی توان لباس های مناسب پوشید و حتی سینه بند اندازه و مناسب نیز پیدا نخواهد شد. این مشکلات در کنار مشکلات دیگر همچون عدم انجام فعالیت های ورزشی  بسیار به دلیل بزرگ بودن بیشتر از حد سینه نیز، وجود دارد. 

پس برای برخی از خانم ها سینه ها در اصل مزاحم های بدی به شمار می روند. برای ان که بتوان این مشکلات را از بدن دور کرد، جراحی کوچک کردن سینه ساده ترین و موثرترین روش خواهد بود. بیمارانی که نزد دکتر علی امیر احمدی اقدام به کوچک نمودن سینه های خود می کنند، از مشکلات زیادی خلاص می شوند. 

چه کسانی کاندید مناسبی برای کوچک کردن پستان است؟

پیش از آنکه بخواهید اقدام به انجام جراحی کوچک نمودن سایز سینه ها نمایید، باید بدانید که آیا شما کاندید مناسبی برای انجام این روش های جراحی هستید یا خیر؟ اصولا کاندید های مناسب برای جراحی سینه، افرادی هستند که از سینه های بیش از حد بزرگی برخوردار می باشند. که این مسئله برای خانم ها مشکلات زیادی همچون ناراحتی های اجتماعی و فیزیکی، مشکلات سلامتی، اعتماد به نفس پایین و ... را به همراه خواهد داشت.

از سوی دیگر خانم هایی که در دوران شیردهی و بارداری قرار دارند، کاندید مناسبی برای جراحی کوچک کردن سینه نمی باشند. بیماران نیز پیش از آنکه بخواهند این روش درمانی را انتخاب کنند، لازم است تمامی جزئیات و خطرات آن را بررسی کرده و در مورد بیماری خود با پزشک مشورت کنند. تا در صورتی که ایشان جراحی سینه را برای بیمار خود تایید نمودند، اقدام به انجام آن نمایند. 

پس به طور کلی کوچک کردن پستان و  بالا کشیدن آن از حساسیت بالایی برخوردار است. پس بهتر است پیش از انجام این روش درمانی، تمامی شرایط را مورد بررسی قرار دهید. شناسایی کاندید مناسب برای انجام این روش درمانی، بسیار مهم بوده و در کسب نتیجه تاثیر گذار خواهد بود. 

انواع روش های کوچک کردن سینه کدامند؟

برای کوچک کردن سایز سینه ها روش های مختلفی وجود دارد. از این میان باید به روش های مزوتراپی، هایفوتراپی و رادیو فرکانسی اشاره کنیم. هر یک از این روش ها نحوه خاصی دارند. مثلا روش جراحی سینه مزوتراپی یک روش کم تهاجم بوده و چربی های سینه را از بین می برد. که در نهایت منجر به کوچک شدن سایز سینه ها خواهد شد. 

کوچک کردن سینه با روش مزوتراپی،  نیاز به استفاده از بی حسی دارد. پس از آن که چربی ها از قسمت سینه خارج شدند، و اثر بی حسی از بین رفت، ممکن است در قسمت سینه کمی درد و تورم به وجود آید. عوارض این روش درمانی خفیف بوده و پس از مدت کوتاهی برطرف می شود. یعنی بعد از یک هفته تا دو هفته می توان نتیجه جراحی را به طور کامل مشاهده کرد. 

روش دیگری که برای جراحی کوچک کردن سینه انجام می شود، روش هایفوتراپی است.  این روش در اصل یک روش غیر جراحی است، که به بالا کشیدن پوست و کوچک کردن پستان کمک می کند. دستگاه هایفو بر روی پوست سینه قرار می گیرد، و تقریبا 2 دقیقه نگه داشته می شود. این عمل لازم است در هر منطقه 3 بار تکرار شود. هر چه میزان دوز این دستگاه بیشتر شود، سینه ها بیشتر تحریک شده و کوچک تر می شوند. 

در نهایت نیز باید به روش جراحی رادیو فرکانسی اشاره کنیم. این روش مدرن برای کوچک کردن سینه بسیار مناسب است. باید آن را در زمره جراحی های غیر تهاجمی بیان کنیم. ایم روش درمانی به هیچ عنوان درد و عوارض جانبی نداشته و منجر می شود تا سایز سینه ها کم شود. بیشتر بیماران پس از مدت کوتاهی از این روش درمانی نتیجه مطلوب را به دست می آورند. اگر زیر نظر پزشک متخصص و جراح اقدام به جراحی نمایند.



:: برچسب‌ها: جراحی سینه , جراحی زیبایی سینه , عمل کوچک کردن سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

البته شناسایی دلیل کوچک بودن فرم سینه ها، می تواند برای برطرف کردن این مسئله بسیار مناسب باشد. این که برخ به دلیل سوء تغذیه سینه های کوچکی داشته باشند، با استفاده از یک برنامه غذایی مناسب میتوان آنها را به فرم سینه های طبیعی رساند. اما افرادی که به صورت ژنتیکی از سینه های کوچکی برخوردار می باشند، بهتر است از روش جراحی بزرگ کردن سینه استفاده کنند. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراحی زیبایی، با بررسی تمام این دلایل، بهترین روش را برای بیماران خود انتخاب می کند. تا فرم سینه های آنها را به میزان طبیعی رسانده و منجر به خوش فرم شدن اندام خانم ها شود. 

بهترین روش های بزرگ کردن سینه

روش های مختلف زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای بزرگ کردن فرم سینه ها استفاده نمود. اما از میان تمامی این روش ها، برخی متداول تر بوده و نتیجه بهتری نیز به همراه می اورد. از میان این روش ها باید به جراحی زیبایی و فرم دهی سینه با کاشت پروتز اشاره کنیم. این روش بهترین نتیجه را برای متقاضیان به همراه خواهد داشت.

از سوی دیگر می توان با استفاده از تزریق ژل و چربی به راحتی به بزرگ کردن سینه کمک کرد. البته لازم است این مسئله را در نظر داشته باشید که برای انجام هر کدام از این روش ها، حتما باید به پزشک متخصص و با تجربه مراجعه کنید. تا در کنار کسب نتیجه مطلوب، درگیر مشکلات پس از جراحی نشوید. 

علاوه بر این روش ها، می توانیم به جراحی لیفت سینه و پروتز نیز اشاره کنیم. این روش نیز در دنیا بسیار رایج بوده و افراد زیادی برای بزرگ کردن سینه های خود از این روش استفاده می کنند. 

روش تزریق چربی برای بزرگ شدن سینه چگونه است؟

تزریق چربی برای بهبود فرم سینه ها، یک روش زمانبر و حساس است. زیرا برای این کار باید پزشک متخصص چربی های اضافی را از قسمت های دیگر بدن خارج نموده، سپس از آن برای سینه ها و دیگر قسمتهای بدن استفاده کند. پس تزریق چربی برای بزرگ کردن سینه نیاز به چند روش درمانی دارد. اولین روش لیپوساکشن برای خارج کردن چربی، و پس از آن تزریق نمودن آن به محل مورد نظر.

معمولا پزشک برای خارج کردن چربی از بدن بیمار، شکاف کوچکی در قسمت شکم، پهلو، ران و دیگر قسمت های بدن ایجاد می کند. پس از  آن با روش لیپوساکشن بافت سینه ها را شکسته، و آنها را از بدن خارج می کند. در نهایت نیز چربی های خارج شده از بدن را مجددا به بدن تزریق می کند. البته برای تزریق چربی می توان محل های خاصی همچون سینه ها، باسن، صورت و .. را انتخاب کرد. 

تزریق ژل چقدر می تواند به منجر به بزرگ شدن سینه شود؟

تزریق ژل یکی دیگر از روش های بزرگ کردن سینه به شمار می رود، که بسیار متداول است. این روش جراحی برای افرادی که تمایل به انجام جراحی های تهاجمی ندارند، مناسب است. زیرا نیازی به بیهوشی نداشته و برای تزریق ژل به اتاق عمل نمی روند. اما این روش درمانی پرهزینه بوده و مدت زمان کوتاهی نیز ماندگاری دارد. معمولا ژل تنها تا 2 سال در بدن باقی می ماند. پس از آن لازم است مجددا اقدام به تزریق ژل نمایید. 

البته این روش بزرگ کردن سینه ساده ترین و راحت ترین روش بوده و همین ویژگی منجر شده است تا افراد زیادی در دنیا  ترجیح دهند فرم سینه های خود را با این روش تغییر دهند. لازم است حتما پیش از تزریق ژۀ به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا بررسی های لازم بر روی بدن شما انجام شود. 



:: برچسب‌ها: بزرگ کردن سینه , جراحی سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

خانم ها اصولا در شرایط خاصی دچار مشکل افتادگی سینه می شوند. از جمله پس از بارداری، افزایش سن و پیری و کاهش وزن به میزان زیاد. در چنین شرایطی برای ان که بتوانند افتادگی سینه های خود را برطرف کنند، بهترین روش لیفت سینه خواهد بود. بدون تردید نمی توانیم مزایای لیفت سینه را در جوانسازی سینه ها انکار کنیم. پس با این روش درمانی به راحتی و سهولت می توان فرم سینه ها را به حالت قبل بازگرداند. علاوه بر موارد یاد شده باید در مورد جاذبه زمین نیز صحبت کنیم. زیرا این مسئله نیز منجر می شود تا رباط های سینه حالت افتادگی به دست آورند و اندازه سینه ها حالت متناسب خود را از دست دهند. بهترین روش درمان این مشکل نیز لیفت سینه خواهد بود. عمل ماستوپکسی برای چه کسانی مناسب است؟ برای آنکه بدانید آیا کاندید مناسبی برای انجام جراحی ماستوپکسی هستید یا خیر، لازم است به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی، در اولین جلسه قبل از لیفت سینه شرایط بیمار را مورد بررسی قرار می دهد. در صورتی که شخص متقاضی تمامی شرایط لازم را برای انجام این روش درمانی داشته باشد، از مزایای لیفت سینه برخوردار خواهد شد. از این رو انتخاب کاندید مناسب، به میزان مهارت و تخصص پزشک وابسته است. اما به طور کلی اشخاصی که از سلامت جسمانی کامل برخوردار باشند و نسبت به انجام این عمل جراحی انتظار واقع گرایانه ای داشته باشند، می توانند از مزایای لیفت سینه برخوردار شوند. به طور کلی افراد مناسب برای این جراحی، باید از سینه های افتاده برخوردار باشند. به گونه ای که سینه آنها قوام و سفتی خاصی نداشته باشد. پس از آن می توانند از این روش درمانی بهترین نتیجه را به دست آورند. روند جراحی لیفت به چه صورت است؟ اصولا جراحی ماستوپکسی یا لیفت سینه در طی 2 الی 4 ساعت به طول می انجامد. برای انجام این عمل لازم است بیمار بیهوش شده و در بیمارستان یا کلینیک تخصصی بستری شود. جراح متخصص پس از آن که تمامی شرایط بیمار را برای انجام جراحی بررسی نمود، بهترین روش را برای به دست آوردن مزایای لیفت سینه انتخاب می کند. پس از آن ابتدا اقدام به برش زدن و جدا کردن پوست سینه نموده، و نوک سینه و هاله اطراف ان را بالا می کشد. لازم است پوست اضافی که منجر به شل شدگی سینه شده است برداشته شود. پس از آن در صورتی که سینه بافت خود را به میزان قابل توجهی از دست داد، پزشک جراح از پروتز سینه استفاده می کند. در نهایت محل برش را بخیه زده و بیمار پس از 1 الی 2 روز بستری شدن، می تواند به خانه بازگردد. پس از انجام این روش درمانی بیمار در مدت زمان کوتاهی قادر خواهد بود شاهد مزایای لیفت سینه بعد از جراحی باشد. به گونه ای که در اندام خود تغییرات زیادی را مشاهده خواهد نمود. مزایای لیفت سینه پس از جراحی چه می باشد؟ هر روش درمانی دارای مزایای بیشماری است، که منجر می شود تا افراد زیادی تمایل به انجام این روش درمانی داشته باشند. لیفت سینه یکی از روش های درمانی موثر برای بازگرداند فرم سینه ها به حالت قبل است. افرادی که این روش درمانی را انجام می دهند، پس از مدت زمان کوتاهی می توانند تغییر را در فرم سینه های خود مشاهده کنند. از جمله مهمترین مزایای لیفت سینه باید به سفت شدن و فرم گیری سینه ها اشاره کنیم. حتی افرادی که از سینه های نامتقارن برخوردار هستند نیز، می توانند با لیفت سینه عدم تقارن سینه های خود را درمان کنند. خانم هایی که از وزن زیادی برخوردار بوده و با جراحی لاغری از دست چربی های اضافی خلاص شده اند، نیاز به لیفت سینه خواهند داشت. زیرا جراحی لاغری منجر می شود تا چربی های بدن آنها کاهش یابد. اما سینه ها با از دست دادن بافت چربی خود حالت افتاده و شل پیدا خواهند کرد. پس لیفت سینه می تواند برای این دسته از افراد نیز مزایای زیادی به همراه داشته باشد.



:: برچسب‌ها: ماستوپکسی , جراحی سینه , مزایای لیفت سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

اما از آنجایی که عوارض لیفت سینه بسیار زیاد می باشد، خانم های زیادی از انجام این عمل جراحی سرباز می زنند. لازم است بیان کنیم که مراجعه به پزشک متخصص و جراح با تجربه، می توان برای کاهش بسیاری از این عوارض مناسب باشد. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح لاغری و زیبایی، با تجربه بالایی که در زمینه جراحی ماستوپکسی دارد، بهترین نتیجه را با کمترین عوارض برای بیماران خود به بار می اورد. مهمترین عوارض لیفت سینه در خانم ها چیست؟ هر روش درمانی زیبایی با خود عوارض خاصی به همراه دارد. از این رو افرادی که جراحی ماستوپکسی انجام می دهند نیز، از عوارض لیفت سینه برخوردار می شوند. البته لازم است پزشک پیش از انجام جراحی در مورد انواع عوارض و خطرات ناشی از جراحی لیفت سینه توضیحاتی را برای بیمار خود مطرح کند. این عمل به بیمار کمک می کند تا منطقی تصمیم گرفته، و با کسب دانش لازم اقدام به جراحی نماید. از جمله مهمترین عوارض لیفت سینه که ممکن است بر روی بدن هر بیاری پس از جراحی ایجاد شود، باید به عفونت، خونریزی، عوارضی که ممکن است بعد از بیهوشی در بیمار به وجود آید، عدم تقارن در سینه ها بعد از جراحی، هماتوم یا لخته شدن خون زیر بافت، عدم بهبود زخم در زمان مناسب، ناهنجاری در شکل سینه، عوارض قلبی و ریوی، سروما یا تجمع مایع در زیر پوست اشاره کنیم. البته علاوه بر موارد یاد شده، ممکن است بیمار به عوارض لیفت سینه دیگری همچون مرگ بافت های چربی در سینه، تغییرات در حساسیت سینه که ممکن است دائمی یا موقتی باشد و از دست دادن جزئی از نوک سینه نیز دچار شود. که البته میزان مهارت پزشک در کاهش این آسیب ها موثر خواهد بود. مراقبت های لازم برای کاهش خطرات لیفت سینه چه می باشد؟ یکی از مسائلی که قادر است عوارض لیفت سینه را در بیمارانی که جراحی ماستوپکسی انجام می دهند کاهش دهد، مراقبت هایی است که باید بعد از عمل به آنها توجه شود. بیماران زیادی هستند که به خوبی مراقبت های یاد شده پزشک را انجام می دهند و رعایت می کنند. اما برخی دیگر از افراد به مراقبت های بعد از عمل توجه زیادی نشان نمی دهند. که این مسئله آنها را با خطرات و عوارض زیادی مواجه می کند. از جمله مراقبت هایی که بیمار لازم است برای کاهش عوارض لیفت سینه انجام دهد، دوری از استرس است. خوابیدن به میزان لازم و خوردن غذای مناسب هر دو برای از بین بردن عوارض و خطرات ناشی از جراحی لازم و مهم هستند. از سوی دیگر بهتر است بیمار پس از جراحی به مدت دو هفته از هر گونه رابطه جنسی خودداری کند. این نکته را به خاطر داشته باشید که رعایت بهداشت بعد از جراحی میتواند یکی از عوارض مهم لیفت سینه را از بدن دور کند. زیرا عفونت بعد از جراحی مسئله مهمی است که می تواند جان بیمار را به خطر اندازد. عوارض شایع بعد از جراحی لیفت سینه چه هستند؟ هر روش جراحی هم دارای عوارض شایع و هم عوارض خطرناک است. از جمله عوارض شایعی که می توانیم برای جراحی لیفت سینه بیان نماییم، تورم، درد، کبودی، تخلیه خونابه، بی حسی، بخیه و ... می باشد. اصولا بیماران زمانی که از اتاق جراحی بیرون می آیند، با برخی از عوارض لیفت سینه مواجه می شوند. تورم و کبودی را می توانیم شایع ترین این عوارض به شمار اوریم. اما در کنار تورم و کبودی که پس از مدت کوتاهی از بدن برطرف می شود، درد نیز وجود دارد. بیماران زیادی هستند که پس از جراحی ماستوپکسی با درد زیادی مواجه می شوند. برای آنکه بتوانید میزان درد بعد از جراحی را کاهش دهید، لازم است با پزشک خود مشورت نموده و از داروهای مسکنی که ایشان تجویز می کنند استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: لیفت سینه , عوارض لیفت سینه , جراحی زیبایی , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

 از سوی دیگر نوع تغذیه بیمار نیز برای رسیدن به نتیجه مطلوب موثر خواهد بود. ممکن است بیماری با رژیم غذایی مناسب و تمرینات ورزشی موفق شود وزن خود را کاهش دهد. اما از سوی دیگر نیز ممکن است بیماری موفق نشود با این روش ها وزن اضافی خود را از دست دهد. از این رو باید به سراغ لاغری سریع با جراحی چاقی رود.

اما در میان تمام روشهای لاغری، جراحی اسلیو معده را می توانیم بهترین و موثرترین به شمار آوریم. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح اسلیو معده، به بیماران خود تضمین می کند که بعد از انجام این عمل به میزان قابل توجهی با کاهش وزن مواجه خواهد شد. زیرا لاغری سریع با این روش در کوتاه ترین زمان ممکن میسر است.
برخی از افراد تصور می کنند که تنها جراحی لاغری می تواند آنها را از مشکل اضافه وزن خلاص کند. شاید در قدم اول بتوان این راهکار را انتخاب کرد، اما پس از آن نیز بیمار باید مراقبت های خاصی را در نظر بگیرد. تا بتواند به کسب نتیجه مطلوب بعد از جراحی کمک کند. یکی از این روش ها تمرینات ورزشی است.
اگر بعد از لاغری سریع بیمار روزانه به پیاده روی بپردازد، و از رژیم غذایی مناسبی استفاده کند، می تواند برای همیشه تناسب اندام خود را حفظ کند. اما اگر بیماری بعد از جراحی لاغری هیچ گونه فعالیت بدنی را انجام ندهد، ممکن است بعد از مدتی مجددا به دلیل خوردن غذای زیاد، به چاقی و اضافه وزن مبتلا شود. از این رو باید جراحی چاقی را نوعی روش درمانی کمکی برای از بین بردن چربی ها به شمار آوریم.
بعد از جراحی لاغری بیمار موفق می شود بیماری های زیادی را از خود دور کند. از جمله بیماری هایی همچون فشار خون بالا، سکته مغزی، سکته قلبی، دیابت و ... . لاغری سریع یک راهکار ایده آل برای افرادی است که بسیار از اضافه وزن رنج می برند. می توان بعد از عمل بیش از 90 درصد وزن اضافی را از بدن کاهش داد.
برخی نکات خاص وجود دارد که بیمار بهتر است پیش از عمل به آنها توجه کند. این نکات می توانند عملکرد بیمار و پزشک را بعد از جراحی بهبود بخشند. بیماران زیادی وجود دارند که ممکن است بعد از کاهش وزن، با مشکل شل شدگی پوست مواجه شوند. در صورتی که فرد متقاضی جراحی چاقی از سن کمی برخوردار است و جوان است، بهتر است تمرینات ورزشی خاصی انجام دهند که از بروز این مشکل جلوگیری کند.
مسئله دیگر نتیجه لاغری سریع با روش های بالن و باندینگ است. این روش ها تنها برای مدت مشخصی میسر هستند. اما برای آنکه بتوانید برای همیشه لاغری و تناسب اندام را تجربه کنید، نیاز است که به سراغ جراحی های دیگری همچون بای پس معده و اسلیو معده روید.
نکته سوم استفاده از مکمل های ویتامینه و تمرینات ورزشی بعد از جراحی لاغری است. این مسئله باید به دستور پزشک انجام شود. حتی در برخی موارد ممکن است بیمار نیاز به جراحی پلاستیک نیز داشته باشد. پس به این نکات توجه داشته باشید.
هر فرد چاقی برای آن که به لاغری سریع با جراحی دست یابد، باید میزان شاخص توده بدنی آن در حد مشخصی باشد. افراد جوان لازم است دارای bmi بین 18.5 تا 25 باشند. اما در صورتی که این میزان از 25 تا 30 افزایش یابد، فرد دارای اضافه وزن خواهد بود. در نهایت نیز بیمارانی هستند که شاخص توده بدنی آنها بیش از 30 تا 35 است.
که این افراد به چاقی افراطی مبتلا هستند. هر چه شاخص توده بدنی از این میزان بیشتر شود، بیمار از وزن اضافی بیشتری برخوردار بوده، و نیاز به جراحی خاص دارد. پزشک با بررسی bmi میتواند تعیین کند که کدام روش جراحی برای لاغری سریع بیمار مناسب تر است. در کشور آمریکا اصولا افرادی که شاخص توده بدنی آنها بین 30 تا 35 می باشد، از روش جراحی حلقه و باندینگ استفاده می کنند.
 
 


:: برچسب‌ها: لاغری سریع , جراحی لاغری , لاغری , چاقی , اسلیو معده , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

زیرا این نوع جراحی های زیبایی، هزینه بالایی را برای بیمار در بر دارند. با وجود این که خانم ها بعد از جراحی به تناسب اندام ایده آل خود می رسند، اما باید هزینه بالایی برای برای رسیدن به این تناسب اندام تقبل کنند. به طور کلی پزشکان متخصص و با تجربه برای جراحی ماستوپکسی هزینه بیشتری نیز دریافت می کنند. اما می توانید با پرداخت هزینه لیفت سینه بالا، از نتیجه این جراحی نیز اطمینان حاصل نمایید. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی، با هزینه مناسبی بیماران خود را جراحی می نماید. بسیاری از بیماران ایشان بیان نموده اند که میزان هزینه ماستوپکسی که ایشان دریافت می نمایند، مناسب بوده و نتیجه مطلوبی را برای آنها در پی داشته است. 

کوچک کردن سینه با لیفت سینه چه تفاوتی دارد؟

افراد زیادی هستند که تصور می کنند کوچک کردن سینه ها با لیفت سینه ها در اصل یک عمل می باشد. اما باید بگوییم این دو روش جراحی با یکدیگر متفاوت هستند. در روش جراحی لیفت سینه پوست اضافی سینه که منجر به افتادگی و شل شدگی ان گردید است، برداشته می شود. به همین دلیل شکل ظاهری سینه ها کاملا تغییر می کند، و سینه ها فرمی جوان تر و ظریف تر به دست می آورند. همین مسئله منجر شده است تا هزینه لیفت سینه نسبت به روش های دیگر جراحی زیبایی بالاتر باشد.

در حالی که در روش جراحی کوچک کردن سینه، بخشی از بافت سینه برداشته می شود. به گونه ای که بافت پستان به طور کلی تغییر شکل داده و حتی نوک سینه نیز بریده و کوچک می شود. این دو روش درمانی با یکدیگر متفاوت های بسیاری دارند. اما باید بیان نماییم که شاید هزینه لیفت سینه و هزینه کوچک کردن سینه ها چندان تفاوت زیادی با یکدیگر نداشته باشند. 

زیرا این دو روش جراحی زیبایی، هر دو حساسیت و دقت بالایی برخوردار می باشند. از این رو لازم است زیر نظر پزشک متخصص انجام شوند. دستمزد پزشکان متخصص و با تجربه نیز، نسبت به پزشکان دیگر بالاتر خواهد بود. اما بعد از جراحی لیفت سینه و کوچک کردن سینه بیماران از مشکلات بسیاری خلاص می شوند. در صورتی که شخص بعد از جراحی مراقبت های لازم را در نظر گیرد، می تواند از نتیجه بهتری نیز برخوردار شود.

هزینه لیفت سینه یا ماستوپکسی چقدر است؟

برای آنکه بتوانید پیش از آغاز جراحی های زیبایی، میزان هزینه آن را تعیین کنید، باید برخی از شرایط را بررسی نمایید. این که در کدام کلینیک اقدام به جراحی خواهید نمود، می تواند میزان هزینه لیفت سینه را تغییر دهد. علاوه بر آن تجهیزاتی که برای انجام این جراحی لازم است نیز، هزینه جراحی را افزایش یا کاهش می دهد. 

بسیاری از بیماران بسته به موقعیت جغرافیایی که در آنجا قرار دارند نیز، باید هزینه خاصی برای جراحی بپردازند. معمولا بهترین پزشکان در بهترین کلینیک ها فعالیت می کنند. پس اگر قصد دارید ماستوپکسی موفقیت آمیزی داشته باشید، باید به کلینیک های معتبر مراجعه نمایید. که این مسئله نیز می تواند هزینه لیفت سینه بالایی را برای شما در برداشته باشد.

در کنار تمامی این موارد، باید به داروهایی که لازم است بیمار پس از جراحی مورد استفاده قرار دهد نیز، اشاره کنیم. زیرا در برخی مواقع پزشک متخصص مجبور می شود داروی خاصی را برای بیمار خود تجویز نماید. که این مسئله خود باعث می شود تا بیمار هزینه بیشتری برای جراحی لیفت سینه بپردازد. در کل هزینه لیفت سینه به عوامل مختلفی وابسته است، که به انها اشاره نمودیم. 

پزشکان متخصص بسته به روش جراحی نیز ممکن است هزینه بیشتر یا کمتری برای ماستوپکسی دریافت کنند. پس بهتر است پیش از انجام این روش جراحی، با پزشک فوق تخصص و جراح زیبایی در این خصوص مشورت نمایید. پس از بررسی تمام جوانب و میزان هزینه این جراحی، اقدام به ماستوپکسی نمایید.



:: برچسب‌ها: ماستوپکسی , لیفت سینه , جراحی زیبایی , جراحی سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

باید بگوییم روش عمل لاغری حلقه قابل تنظیم، یکی از روش های کم تهاجم می باشد. می توان برای انجام این روش جراحی چاقی، از لاپاراسکوپی استفاده کرد. بیمارانی که زیر نظر آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح لاغری، اقدام به استفاده از حلقه قابل تنظیم نموده اند، موفق شده اند در زمان کوتاهی با کاهش وزن مواجه شوند. پیش از حلقه گذاری معده، برش های کوچکی در شکم ایجاد می شود، تا بتوان وسایل را وارد بدن نمود. معمولا کاهش وزن با این روش جراحی، احساس گرسنگی را در بیمار کاهش داده و منجر می شود تا کمتر غذا میل کند. علاوه بر آن پس از عمل لاغری حلقه قابل تنظیم، سرعت هضم غذا نیز افزایش می یابد و بیمار کمتر با اضافه وزن مواجه می شود. روش جراحی چاقی با حلقه برای بیمار خاصی استفاده می شود. می توان با این روش درمانی تقریبا 50 درصد از وزن اضافی را در طی یک سال از دست داد. آیا روش های عمل لاغری کم تهاجم وجود دارند؟ می دانیم که اصولا روش های جراحی تهاجمی هستند. اما جراحی های کم تهاجمی نیز وجود دارند، که برای بسیاری از بیماران مناسب می باشند. جراحی بای پس یکی از روش های جراحی کم تهاجم است، که به صورت لاپاراسکوپی انجام می شود. در این روش بخشی از روده کنار گذاشته شده و باقیمانده آن نیز به معده متصل می شود. از این رو لازم است در جراحی بای پس بخشی از روده بریده شود. اما باقی مانده آن را به معده متصل می کنند. این عمل لاغری، منجر می شود تا مسیر غذا از روده تغییر کند. افرادی که جراحی بای پس انجام می دهند، نسبت به بیماران دیگر سریع تر با کاهش وزن مواجه می شوند. دلیل این مسئله نیز تغییر مسیر روند غذا از روده است. با این روش بدن بیشتر کالری و غذا دریافت می کند، اما کمتر آنها را جذب نموده و ذخیره می کند. که این امر به کاهش وزن اضافی کمک شایانی می نماید. می توانی بعد از عمل لاغری بای پس معده، با کاهش وزن 65 تا 80 درصدی روبه رو شد. جراحی با لیزر چقدر در کاهش وزن موثر است؟ لیپوماتیک یکی از بهترین و جدیدترین روش های جراحی لاغری به شمار می رود، که در دنیا موفق شده است طرفداران زیادی به دست آورد. این روش درمانی بر روی افراد چاق تاثیر زیادی گذاشته است. به گونه ای که بیمار پس از مدت کوتاهی موفق شده است به لاغری دست یابد. حتی به صراحت می توانیم به این مسئله اشاره کنیم، که بیمارانی که عمل لاغری با لیزر انجام داده اند، در اولین جلسه تغییر را در بدن خود احساس کرده اند. در این روش جراحی قسمتی از بدن که چربی بیشتری در آن قسمت تجمع یافته است، تعیین شده و درمان می شود. لازم است ابتدا محل مورد نظر تعیین شود، پس از آن با ابزاری که نوک تیزی دارد و لیزر در ان قسمت است، به بدن بیمار وارد می شود. این ابزار در بدن ارتعاش ایجاد کرده و منجر می شود که غشای سلولی حذف شود. پس از آن که بعد از عمل لاغری با لیزر چربی ها در بدن اب شدند، باید سریع انها را از بدن خارج کرد. زیرا این چربی ها ممکن است با باقی ماندن در بدن مشکلات زیادی را برای بیمار به وجود آورند. از جمله وارد رگ های خونی شدن و منجر به بروز سکته مغزی گردیدن. پس میزان مهارت و تجربه پزشک در جراحی با لیزر بسیار مهم است. عمل های لاغری محدود کننده چه نوع عمل هایی می باشند؟ تکنیک های محدود کننده روش های موثر دیگری برای کاهش وزن به شمار می روند. در این روش های عمل لاغری پزشک می تواند قسمتی از دستگاه گوارش را از بین ببرد. که این جراحی منجر می شود تا میزان غذای هضم شده در بدن فرد کم شده و احتمال ذخیره شدن آن نیز کاهش یابد. یکی از روش های عالی و بی خطر برای رسیدن به وزن مناسب، جراحی های محدود کننده می باشند. از جمله این روشها باید به بالن معده اشاره کنیم. بالن ها را با مواد مایعی خاص پر می کنند و می توان ان در ابعاد متغیری وارد بدن کرد. مزیت این روش درمانی غیر قابل بازگشت و بی خطر بودن آن است. از این رو بیماران زیادی تمایل به انتخاب این روش درمانی دارند.



:: برچسب‌ها: جراحی لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

اگر از بیمارانی که تمایل به انجام این جراحی دارند سوال پرسیده شود، آنها بیان می کنند که جراحی لیفت سینه را برای از بین بردن پوست اضافی و بهبود بخشیدن به سینه ها انجام می دهند. حتی در برخی مواقع نیز ممکن است بیماران با جراحی لیفت سینه، به تغییر سینه های خود نیز کمک کنند. زیرا ماستوپکسی یک روش موثر برای بالا بردن سینه ها و نوک سینه ها بوده و کمک می کند که بافت سینه ها جوان تر و زیباتر شود. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی، بسیاری از بیماران خود را با روش های مناسب لیفت سینه، به زیبایی و جوانی رسانده است. حتی بیمارانی که با مشکل عدم تقارن سینه ها مواجه بوده اند نیز، با روش لیفت پستان مشکل خود را برطرف نموده اند. 

پیش از انجام عمل ماستوپکسی چه اقداماتی باید انجام شود؟

اولین قدم برای انجام جراحی لیفت سینه، مسلما معاینه و مشاوره در حضور پزشک جراح خواهد بود. در این جلسه مشاوره، پزشک متخصص برای بیمار مراقبت های خاصی را مطرح می کند. در صورتی که بیمار موفق شود تمامی این مراقبت ها را به درستی انجام دهد، می تواند نسبت به نتیجه جراحی نیز اطمینان خاطر داشته باشد. 

از جمله مراقبت های پیش از عمل، بررسی اهداف بیمار از جراحی است. بیمارانی که هدف مشخص از انجام جراحی ماستوپکسی دارند، مسلما می توانند نتیجه بهتری از این جراحی به دست آورند. از سوی دیگر پزشک نیاز دارد تا محل قرار گیری نوک سینه بعد از عمل را ارزیابی کند. تا پس از جراحی با مشکلاتی در این خصوص مواجه نشود. 

در نهایت نیز لازم است سینه های بیمار از نظر تقارن، سایز و توده زیر بغل و سینه توسط پزشک متخصص معاینه شود. پزشکی که تمامی این مراقبت های پیش از جراحی لیفت سینه را مد نظر قرار می دهد، می تواند در کسب نتیجه مطلوب بعد از جراحی موفق تر باشد. 

علاوه بر این موارد، لازم است پیش از عمل ماستوپکسی، سن بیمار، سابقه مصرف سیگار، دفعات زایمان، سابقه بیماری های خانوادگی بد خیم، بیماری های زمینه ای، مصرف دارو ... نیز توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرد. با کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، پزشک می تواند از جراحی نتیجه مطلوب تری به دست آورد. 

انواع برش های مناسب برای لیفت سینه کدامند؟

در روش جراحی ماستوپکسی سه الگوی برش بر روی سینه وجود دارد. از جمله برش ورتیکال، برش دایره ای در اطراف نوک سینه و برش لنگری. هر یک از این روش ها فرآیند جراحی متفاوتی دارند. در روش برش ورتیکال، این برش بر دور هاله سینه ایجاد شده و یک برش نیز به صورت عمودی در زیر هاله سینه ایجاد می شود. 

برش ورتیکال معمولا به ندرت برای جراحی لیفت سینه مورد استفاده قرار می گیرد، اما بهترین نتیجه را نیز برای بیمار به همراه خواهد داشت. در کنار این روش، برش دایره ای در اطراف نوک سینه وجود دارد. این الگوی برش، معمولا  برای سینه های افتاده ای که افتادگی آنها جزئی می باشد مناسب است. 

به این روش برش جراحی ماستوپکسی، تکنیک دونات نیز گفته می شود. زیرا شکل برش به شکل پیراشکی است. در انتها نیز روش برش لنگری وجود دارد. این برش به این صورت است که در اطراف نوک سینه یا آرئول، به صورت عمودی برش های افقی ایجاد می شود. تا به لیفت سینه کمک کنند. 

معمولا این روش برش لنگری برای سینه هایی که از درجه افتادگی بالایی برخوردار می باشند، مناسب است. تمامی این روش ها به بیمار کمک می کنند تا عمل لیفت سینه موفقی داشته باشد. بیمارانی که سن بالایی دارند و یا در اثر بارداری دچار مشکل افتادگی سینه ها شده اند، بیشتر به سراغ ماستوپکسی می روند. تا بدون هیچ گونه آسیب و عوارضی، جوانی و زیبایی خود را به دست آورند. 

البته برای کسب نتیجه مطلوب از این روش جراحی، بهتر است در انتخاب پزشک متخصص خود بسیار دقت نمایید. زیرا مهارت و تجربه پزشک می تواند در کسب نتیجه مطلوب موثر واقع شود.



:: برچسب‌ها: ماستوپکسی , لیفت سینه , زیبایی , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

در میان تمام روش های عمل لاغری، جدیدترین ها مسلما از ایمنی بیشتری برخوردار می باشند. زیرا با پیشرفت تکنولوژی، هر روز روش های بهتر و جدیدتری برای لاغری به وجود می آید. از میان این روش ها می توانیم به جراحی اسلیو معده اشاره کنیم. شاید این روش جراحی جدید نباشد، اما نسبت به روش های جدید از خطر کمتری برخوردار است.

هر یک از روش های جراحی چاقی مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد. از این رو نمی توانیم بگوییم یک روش نسبت به روش دیگر ارجحیت دارد. اما مسلما کوچک کردن معده می تواند یکی از بهترین و ایمن ترین روش های عمل لاغری به شمار رود. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح لاغری، پیش از آنکه بهترین روش را به بیمار خود معرفی کند، بر روی بدن بیمار بررسی های لازم را انجام می دهد. تا سریعترین روش را برای کاهش وزن ایشان معرفی کند.

روش های عمل لاغری به چند نوع تقسیم می شوند؟

روش های مختلفی برای رسیدن به لاغری وجود دارد. از میان این روش ها باید به روش های مزوتراپی، پیکرتراشی، بای پس، روش نوین اسلیو معده، روش بالن معده و ... اشاره کنیم. در روش پیکرتراشی بیمار می تواند به راحتی چربی های اضافی بدن را برطرف کرده، و تناسب اندام خود را به دست آورد.

برای این روش عمل لاغری معمولا از دستگاه های ویژه ای همچون بادی جت، لیپوساکشن و لیپوماتیک استفاده می شود. البته باید بدانید که این روش درمانی برای افرادی که از اضافه وزن افراطی رنج می برند مناسب نیست. تنها افرادی که دارای تناسب اندام هستند اما در برخی از قسمت های بدن خود چربی های اضافی دارند، می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

علاوه بر آن روش نوین اسلیو معده، که در دنیا از محبوبیت بسیاری برخوردار است، برای افرادی که از اضافه وزن زیادی برخوردار می باشند مناسب است. این افراد با عمل لاغری اسلیو معده، می توانند بیش از 80 درصد از وزن اضافی خود را کاهش دهند. یک جراحی موفقیت آمیز و نتیجه بخش.

در روش اسلیو معده اصولا قسمتی از معده که هورمون گرسنگی ترشح می کند، از معده جدا شده و از بدن خارج می شود. از این رو بیمار کمتر احساس گرسنگی نموده، و موفق می شود در زمان کوتاهی به وزن ایده آل خود برسد. روش اسلیو معده را می توانیم کم خطرترین و بهترین روش جراحی لاغری به شمار آوریم.

منظور از روش جدید لاغری با شیوه بالن معده چیست؟

یکی از تکنیک های جدید جراحی لاغری، بالن معده است. بسیاری از بیماران که در مورد روش های جدید عمل لاغری اطلاعاتی ندارند، تصور می کنند که جراحی بالن معده از شرایط دشواری برخوردار است. اما باید بگوییم این روش عالی و ساده، یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک ها برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام است.

بالنی که وارد معده می شود، قادر است بخش زیادی از معده را تصرف کند. از این رو بیمار دیگر قادر نخواهد بود به میزان زیادی غذا میل کند. این کاهش میزان اشتها نیز، برای بیمار لاغری و کاهش وزن به بار می اورد. باید در کنار روش های دائمی همچون اسلیو معده، از روش های غیر دائمی همچون بالن معده نیز یاد کنیم. این روش درمانی می تواند به عنوان یکی از روش های ساده عمل لاغری به شمار رود.

روش مزوتراپی چقدر در کاهش وزن تاثیر گذار است؟

مزوتراپی که یکی دیگر از روش های جدید و نوین جراحی لاغری به شمار می رود، که می توان با استفاده از این روش چربی های اضافی بدن را برطرف نمود. با روش مزوتراپی عصاره گیاهان، ویتامین ها و هورمون های مختلف به قسمت های متنوع بدن تزریق می شود.

زمانی که این مواد با چربی ها مواجه می شوند، منجر به از بین رفتن آنها شده و از این رو عمل لاغری بدون هیچ دردسری انجام خواهد شد. روش مزوتراپی علاوه بر آن که قادر است چربی های اضافی بدن را از بین ببرد، می تواند به زیبایی و شادابی پوست نیز کمک شایانی نماید. در میان تمام روش های جراحی لاغری، باید این روش را ساده ترین و مناسب ترین به شمار آوریم.

می توان با لاغر شدن بسیاری از بیماری ها را از بدن دور کرد. از جمله بیماری هایی همچون فشار خون بالا، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، مشکل آپنه خواب و ... . عمل لاغری برای هر شخصی که از اضافه وزن برخوردار است، مناسب خواهد بود.



:: برچسب‌ها: عمل لاغری , جراحی لاغری , کاهش وزن , اسلیو معده , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

در میان تمام روش های عمل لاغری، جدیدترین ها مسلما از ایمنی بیشتری برخوردار می باشند. زیرا با پیشرفت تکنولوژی، هر روز روش های بهتر و جدیدتری برای لاغری به وجود می آید. از میان این روش ها می توانیم به جراحی اسلیو معده اشاره کنیم. شاید این روش جراحی جدید نباشد، اما نسبت به روش های جدید از خطر کمتری برخوردار است.

هر یک از روش های جراحی چاقی مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد. از این رو نمی توانیم بگوییم یک روش نسبت به روش دیگر ارجحیت دارد. اما مسلما کوچک کردن معده می تواند یکی از بهترین و ایمن ترین روش های عمل لاغری به شمار رود. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح لاغری، پیش از آنکه بهترین روش را به بیمار خود معرفی کند، بر روی بدن بیمار بررسی های لازم را انجام می دهد. تا سریعترین روش را برای کاهش وزن ایشان معرفی کند.

روش های عمل لاغری به چند نوع تقسیم می شوند؟

روش های مختلفی برای رسیدن به لاغری وجود دارد. از میان این روش ها باید به روش های مزوتراپی، پیکرتراشی، بای پس، روش نوین اسلیو معده، روش بالن معده و ... اشاره کنیم. در روش پیکرتراشی بیمار می تواند به راحتی چربی های اضافی بدن را برطرف کرده، و تناسب اندام خود را به دست آورد.

برای این روش عمل لاغری معمولا از دستگاه های ویژه ای همچون بادی جت، لیپوساکشن و لیپوماتیک استفاده می شود. البته باید بدانید که این روش درمانی برای افرادی که از اضافه وزن افراطی رنج می برند مناسب نیست. تنها افرادی که دارای تناسب اندام هستند اما در برخی از قسمت های بدن خود چربی های اضافی دارند، می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.

علاوه بر آن روش نوین اسلیو معده، که در دنیا از محبوبیت بسیاری برخوردار است، برای افرادی که از اضافه وزن زیادی برخوردار می باشند مناسب است. این افراد با عمل لاغری اسلیو معده، می توانند بیش از 80 درصد از وزن اضافی خود را کاهش دهند. یک جراحی موفقیت آمیز و نتیجه بخش.

در روش اسلیو معده اصولا قسمتی از معده که هورمون گرسنگی ترشح می کند، از معده جدا شده و از بدن خارج می شود. از این رو بیمار کمتر احساس گرسنگی نموده، و موفق می شود در زمان کوتاهی به وزن ایده آل خود برسد. روش اسلیو معده را می توانیم کم خطرترین و بهترین روش جراحی لاغری به شمار آوریم.

منظور از روش جدید لاغری با شیوه بالن معده چیست؟

یکی از تکنیک های جدید جراحی لاغری، بالن معده است. بسیاری از بیماران که در مورد روش های جدید عمل لاغری اطلاعاتی ندارند، تصور می کنند که جراحی بالن معده از شرایط دشواری برخوردار است. اما باید بگوییم این روش عالی و ساده، یکی از بهترین و جدیدترین تکنیک ها برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام است.

بالنی که وارد معده می شود، قادر است بخش زیادی از معده را تصرف کند. از این رو بیمار دیگر قادر نخواهد بود به میزان زیادی غذا میل کند. این کاهش میزان اشتها نیز، برای بیمار لاغری و کاهش وزن به بار می اورد. باید در کنار روش های دائمی همچون اسلیو معده، از روش های غیر دائمی همچون بالن معده نیز یاد کنیم. این روش درمانی می تواند به عنوان یکی از روش های ساده عمل لاغری به شمار رود.

روش مزوتراپی چقدر در کاهش وزن تاثیر گذار است؟

مزوتراپی که یکی دیگر از روش های جدید و نوین جراحی لاغری به شمار می رود، که می توان با استفاده از این روش چربی های اضافی بدن را برطرف نمود. با روش مزوتراپی عصاره گیاهان، ویتامین ها و هورمون های مختلف به قسمت های متنوع بدن تزریق می شود.

زمانی که این مواد با چربی ها مواجه می شوند، منجر به از بین رفتن آنها شده و از این رو عمل لاغری بدون هیچ دردسری انجام خواهد شد. روش مزوتراپی علاوه بر آن که قادر است چربی های اضافی بدن را از بین ببرد، می تواند به زیبایی و شادابی پوست نیز کمک شایانی نماید. در میان تمام روش های جراحی لاغری، باید این روش را ساده ترین و مناسب ترین به شمار آوریم.

می توان با لاغر شدن بسیاری از بیماری ها را از بدن دور کرد. از جمله بیماری هایی همچون فشار خون بالا، دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، مشکل آپنه خواب و ... . عمل لاغری برای هر شخصی که از اضافه وزن برخوردار است، مناسب خواهد بود.



:: برچسب‌ها: عمل لاغری , جراحی لاغری , کاهش وزن , اسلیو معده , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()