نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

به طور کلی تمام بیمارانی که اقدام به انجام جراحی سینه می نمایند، باید دارای شرایط خاصی باشند. این شرایط تعیین کننده بهترین تکنیک برای انجام جراحی است. تکنیک های مختلفی وجود دارد که پزشکان متخصص برای انجام جراحی لیفت سینه انتخاب می کنند. اما هر یک از این تکنیک ها، از هزینه لیفت سینه مجزایی برخوردار است. 

پس برای ان که بدانید چه میزان هزینه ای باید برای لیفت سینه بپردازید، لازم است در اولین جلسه مشاوره با پزشک خود حضور داشته باشید. ایشان پس از انجام بررسی های لازم، بهترین تکنیک را برای جراحی سینه شما انتخاب نموده، و هزینه لیفت سینه با این روش را به شما بیان خواهد نمود. 

از جمله تکنیک هایی که برای جراحی لیفت سینه در نظر گرفته می شود، باید به برش های هلالی سینه، برش در اطراف نوک سینه به صورت دونات، برش به صورت تی شکل، برش به صورت عمودی و موارد دیگر اشاره کنیم.

میزان هزینه لیفت سینه چقدر است؟

میزان هزینه جراحی لیفت همچون دیگر موارد جراحی سینه، بسته به شرایط خاص متغیر است. در صورتی که بیمار در کلینیک زیبایی خصوصی اقدام به انجام جراحی لیفت سینه نماید، مسلما باید هزینه بیشتری نسبت به جراحی لیفت در بیمارستان بپردازد. پس اولین مسئله ای که در هزینه لیفت سینه تاثیر گذار است، محل انتخابی برای انجام جراحی خواهد بود.

علاوه بر ان برای انجام جراحی لیفت سینه، در صورتی که پزشک انتخاب شده دارای بورد تخصصی باشد، لازم است بیمار هزینه لیفت سینه بالاتری بپردازد. زیرا پزشک فوق تخصص به مراتب از مهارت و تخصص بالاتری برای انجام این جراحی برخوردار بوده، و از این رو می تواند در کسب نتیجه نیز تاثیر بیشتری داشته باشد.

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی دارای بورد تخصصی با بهترین روش، اقدام به جراحی لیفت سینه می نماید. تا بیمار با کمترین میزان درد، بهترین نتیجه را از انجام جراحی به دست آورد. 

قیمت لیفت سینه در کلینیک چقدر است؟

قیمت و هزینه لیفت سینه ای که توسط پزشک جراح انجام می شود، بسته به نوع روش انتخابی برای جراحی متغیر است. برخی از پزشکان متخصص برای آن که به کاهش هزینه های جراحی لیفت سینه بیمار کمک کنند، اقدام به انجام این جراحی در بیمارستان می نمایند.

تا ایشان را از پرداخت هزینه بالا جهت جراحی در کلینیک معاف کنند. اما باید به این نکته اشاره کنیم، که اگر بیماری قصد داشته باشد علاوه بر جراحی لیفت، اقدام به استفاده از پروتز سینه نیز نماید، باید هزینه بیشتری برای لیفت سینه بپردازد. 

پس برای آنکه بدانید باید چه میزان هزینه لیفت سینه بپردازید، در اولین جلسه مشاوره با پزشک متخصص، تمامی ابهامات و سوالات خود را مطرح نموده و پاسخ آنها را از ایشان دریافت کنید. در کنار هزینه های یاد شده برای انجام لیفت سینه، باید به هزینه های دیگری همچون هزینه بیهوش، هزینه لوسیون ها و کرم هایی که برای قبل و بعد از جراحی استفاده می شود، و موارد دیگر اشاره کنیم. تمام این موارد در میزان هزینه لیفت سینه بعد از جراحی تاثیر گذار هستند. 

آیا برای جراحی نتیجه بخش نیاز به پزشک متخصص است؟

مهمترین و حساس ترین فاکتوری که باید پیش از آغاز جراحی لیفت سینه به آن توجه داشته باشید،انتخاب پزشک متخصص و جراح سینه است. برخی از مراکز زیبایی شاید هزینه لیفت سینه کمتری نسبت به کلینیک های دیگر دریافت کنند، اما این مسئله نباید بدان معنا باشد که نتیجه جراحی نیز مطلوب و مورد تایید خواهد بود. 

 پس پیش از آن که برای انجام جراحی لیفت سینه اقدام کنید، بهتر است به دنبال یک جراح متخصص و با تجربه روید. با پرداخت هزینه بالاتر، می توانید از کسب نتیجه مطلوب تر بعد از  جراحی برخوردار شوید. پس بدون در نظر گرفتن هزینه لیفت سینه به سراغ جراحی روید که قادر باشد با مناسب ترین میزان هزینه، بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد. 

پزشکانی که از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند، اصولا از هزینه مناسبی نیز برای انجام جراحی بهره مند می شوند. زیرا برای این دسته از پزشکان کسب نتیجه مطلوب و رضایت بیمار در اولویت قرار دارد. از این رو در اولین جلسه پیش از جراحی، به بیمار خود میزان هزینه لیفت سینه و تکنیکی که برای انجام آن در نر گرفته اند را بیان می کنند.



:: برچسب‌ها: لیفت سینه , هزینه لیفت سینه , ماستوپکسی , جراحی زیبایی سینه ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

در عمل اسلیو معده حدودا 70 تا 80 درصد از حجم معده برداشته میشود و معده کوچکتر از قبل خواهد شد. و در اصطلاح پزشکی معده به شکل یک آستین خواهد شد. با انجام این عمل حدودا فرد می تواند 60 درصد از وزن بدن خود را از دست بدهد و لاغرتر شود.

ابتدا و قبل از انجام عمل، با انجام جلسات مشاوره زیر نظر پزشک متخصص اینکه فرد برای این عمل گزینه مناسبی هست یا خیر بررسی می شود. بعد از بررسی ها و تایید پزشک، این عمل از طریق تکنولوژی لاپاراسکوپی انجام شده و به این ترتیب با ایجاد چند برش کوچک و محدود در شکم و فرستادن لوله ای دوربین دار به داخل معده، قسمت هایی از معده برداشته شده و بعد از انجام منگنه های جراحی بر روی قسمت های باقیمانده، معده به شکل آستینی باریک درخواهد آمد و غذای کمتری را می تواند درون خود جای دهد.

با کمک لاپاراسکوپی هم میزان تهاجم به بدن کاهش یافته؛ هم میزان درد و خونریزی احتمالی و همچنین دوره نقاهت و بهبودی زودتر پیش خواهد رفت. ممکن است دوره بستری شدن در بیمارستان حدود 3 تا 5 روز به طول بیانجامد و همچنین میزان درد بعد از عمل هم قابل تحمل بوده و می توان با کمک مسکن تا حدود زیادی آن را کنترل کرد.

کاهش وزن بعد از عمل اسلیو معده به چه صورت است؟ آیا این روش قابل برگشت است؟

معمولا بیماران با کمک این روش میتوانند ظرف مدت 2 سال، 50 تا 70 درصد و به طور میانگین 60 درصد وزن خود را به مرور از دست بدهند. در ماههای اولیه بعد از عمل این کاهش، بسیار سریع اتفاق خواهد افتاد اما به شرطی که دستورات و رژیم های غذایی پزشک و متخصص تغذیه به نحو احسن عملی شود و همچنین ورزش هم به طور دائم در برنامه زندگی بیمار وجود داشته باشد. این روش، به طور کلی روشی غیرقابل برگشت است. البته به شرطی که فرد به دستورات داده شده پایبند باشد.

عمل اسلیو معده برای چه افرادی توصیه می شود؟

. کسانی که دارای شاخص توده بدنی بالای 40 هستند.

. مشکلی در ارتباط با چاقی داشته باشند مانند دیابت و فشار خون بالا، کلسترول بالا، آپنه خواب ( وجود توده بدنی 30 تا 9/39)

این روش برای افرادی است که این دو مشخصه را داشته باشند. شاخص توده بدنی عبارت است از:

وزن تقسیم بر قد به توان 2

رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده چگونه است؟

معمولا تا 3 روز بعد از عمل بیمار فقط باید از شربت آب و عسل به عنوان غذا استفاده کند تا التهاب زخم و محل جراحی در معده کم شود. تا 1 ماه اول بعد از جراحی، فرد بیمار باید فقط از مایعات صاف شده به عنوان غذا استفاده کند و از ماه دوم تا پایان ماه سوم هم از فراورده های غذایی له و میکس شده و به شکل پوره باید استفاده نماید.

بعد از این زمان هم به دستور پزشک متخصص و زیرنظر ایشان باید رژیم های غذایی معمول تر و البته سبکتر و کم کالری تر را شروع نماید.

مزایای عمل اسلیو معده چیست؟

. انجام این عمل می تواند به بهبود و کم شدن عوارض مشکلاتی همچون دیابت و کلسترول و فشار خون بالا بیانجامد.

. می تواند در بهبود مشکلاتی همچون آسم و تنگی نفس بر اثر چاقی هم کمک کننده باشد.

. سلامت مفاصل بدن و کم شدن فشار ناشی از وزن بالا بر روی آنها

. کم شدن خطرات احتمالی بروز سرطان هایی که عامل چاقی بر آنها موثر هستند مانند سرطان روده بزرگ، سرطان پستان، سرطان لوزالمعده و...

نکات نهایی:

برای رسیدن به بهترین نتایج بعد از عمل اسلیو معده، بهتر است تا مدتها زیر نظر پزشک متخصص جراحی لاغری باشید و البته با پشتکار بالا و توجه به رژیم غذایی و ورزش، برای همیشه با چاقی خداحافظی کنید. هر چند دشوار و پیچیده ممکن است باشد؛ اما شدنی است.

 


:: برچسب‌ها: عمل لاغری , عمل اسلیو معده , اسلیو معده , درمان چاقی , لاغری , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

جراحی لیفت سینه برای درمان چه مشکلاتی مناسب است؟

افراد بسیار زیادی هستند که در اثر افزایش سن، انجام جراحی لاغری، کاهش بافت سینه و جاذبه درگیر مشکل افتادگی پستان می شوند. این دسته از افراد همیشه به دنبال یک راهکار مناسب برای بازگرداندن زیبایی و جوانی  به اندام خود هستند. از جمله روشهای مناسبی که می توان با آن زیبایی را به اندام خود بازگرداند، باید به جراحی ماستوپکسی اشاره کنیم.

در این روش جراحی به راحتی می توان افتادگی سینه، عدم تقارن بین سینه ها، و شل شدگی آنها را برطرف کرد. بیمارانی که برای لیفت سینه به آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی مراجعه می‌کنند، پس از انجام جراحی از نتیجه لیفت سینه خود رضایت کاملی دارند. ایشان تمام بررسی های لازم را پیش از انجام جراحی بر روی بدن بیمار انجام داده و بهترین روش را جهت لیفت سینه انتخاب می کند.

مهمترین مزایای جراحی ماستوپکسی چیست؟

 از جمله  مهمترین مزایایی که می‌توانیم برای جراحی لیفت سینه بیان کنیم، رسیدن به تناسب اندام و جوانی است. از طرف دیگر بسیاری از خانم ها به دلیل شل شدن پستان ها اعتماد به نفس خود را به طور کامل از دست می‌دهند. این دسته از افراد نیز میتوانند، با جراحی لیفت اعتماد به نفس خود را افزایش دهند.

پس به طور کلی جراحی ماستوپکسی برای خانم هایی که به دنبال بازگرداندن زیبایی و جوانی خود هستند، مناسب بوده و به آنها کمک می کند تا مجدداً اندام زیبای خود را بازگردانند. علاوه بر آن می توان با انجام این جراحی مشکلات دیگری همچون عدم تقارن سینه ها را برطرف نمود و در صورتی که شخصی درگیر مشکلات دیگری در سینه باشد، پس از لیفت سینه تمامی مشکلات را از از بین خواهد برد.

البته بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که هر روش جراحی زیبایی در صورتی می تواند موفقیت آمیز باشد که زیر نظر پزشک متخصص زیبایی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است مشکلات زیادی برای بیمار به همراه داشته باشد.

کاندیدای مناسب برای جراحی لیفت چه کسانی هستند؟

 به طور کلی نمی‌توانیم بیان کنیم که همه خانم ها می توانند اقدام به جراحی ماستوپکسی نمایند. از این رو پزشک ابتدا شرایط بیمار را بررسی می‌کند، پس از آن در صورتی که ایشان کاندید مناسبی برای جراحی لیفت باشند، از روش درمانی مناسب برای درمان او استفاده می کند. از جمله مهمترین ویژگی هایی که کاندیدای مناسب لیفت، باید دارای آن باشند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

افرادی که از سینه های بیش از اندازه بزرگ یا بیش از اندازه کوچک برخوردار هستند.

افرادی که از  پستان های آویزان برخوردار هستند.

افرادی که سینه های آنها حالت متقارن ندارد.

افرادی که پستان های آنها از سفتی و قوام مناسب برخوردار نیست.

  تمام این افراد می‌توانند به عنوان کاندیدای مناسب جراحی ماستوپکسی شناخته شوند. این افراد پس از انجام جراحی تمام ایرادات اندام خود را برطرف نموده، و به تناسب اندام دست خواهند یافت.

دوران بهبودی بعد از جراحی سینه چه مدت است؟

به طور کلی اگر بیمار تمام توصیه های پزشک بعد از انجام جراحی لیفت را در نظر بگیرد و رعایت کند، می تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن دوران بهبودی خود را پشت سر گذارد. اما در صورتی که بیماری توصیه ها و مراقبت های بعد از جراحی را به خوبی رعایت نکند موفق نخواهد شد به نتیجه مناسب بعد از جراحی ماستوپکسی دست یابد.

 بیمارانی که اقدام به جراحی ماستوپکسی می نمایند یک تا دو روز بعد از جراحی می توانند فعالیت های عادی و روزانه خود را آغاز کنند. اما برای آنکه بتوانند بهبودی کامل خود را به دست آورند نیاز به چند هفته استراحت و انجام مراقبت های بعد از جراحی خواهند داشت. مراقبت هایی که باید بعد از جراحی لیفت انجام شود بسته به نوع جراحی لیفت سینه متفاوت خواهد بود.

 از این رو بیماران لازم است در اولین جلسه پیش از آغاز جراحی ماستوپکسی به پزشک خود مراجعه نموده و مشاوره دریافت کنند. پزشک تمام مراقبت ها و توصیه های لازم را به ایشان بیان نموده و مدت زمان بهبودی بعد از جراحی را نیز به آنها اعلام می کند. حتماً به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان پیش از آغاز جراحی از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.

 استفاده از این داروها، خونریزی در حین جراحی و بعد از جراحی را افزایش داده و برای سلامتی بیمار خطراتی را به همراه خواهد داشت. از سوی دیگر حتماً بعد از جراحی داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی مصرف کنید، تا نتیجه رضایت بخشی از ماستوپکسی به دست آورید.



:: برچسب‌ها: لیفت سینه , جراحی سینه , ماستوپکسی , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

لاپاراسکوپی به پزشک کمک می کند تا بدون اینکه برش های عمیق و بزرگ بر روی شکم بیمار، زده شود با کمک چند برش نقطه ای لوله ای دوربین دار وارد شکم شده و با کم کردن حجم معده و کوتاه کردن مسیر عبوری غذا از مری به روده؛ جذب غذا را کاهش دهد. این تکنولوژی می تواند هم دوره نقاهت و بهبودی را تسریع ببخشد و هم اینکه از درد بیمار به دلیل اینکه فقط موضعی عمل خواهد کرد، می کاهد. در طی این عمل بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و بعد از ریکاوری و عدم بروز مشکل، 3 تا 5 روز هم باید در بیمارستان تحت مراقبت قرار بگیرد. مراقبت های بعد از عمل بای پس ( رژیم غذایی بعد از جراحی لاغری) چیست؟ یکی از نکات مهم بعد از عمل های جراحی لاغری، توجه به دستورات پزشک و همچنین رعایت کامل رژیم غذایی تجویزی است. بعد از انجام عمل بای پس به مرور باید به سیستم گوارش زمان داد تا به وضعیت جدید خود عادت کند. معمولا بعد از انجام این عمل در 3 روز ابتدایی، بیمار فقط باید مصرف شربت آب و عسل را داشته باشد تا سیستم گوارش تا حدودی التیام پیدا کند. بعد از این مدت بیمار باید در حدود 1 ماه، مصرف مایعات بدون مواد و به شکل صاف شده را داشته باشد، و سپس از ماه دوم تا ماه سوم، باید بیمار فقط از غذاهای کاملا میکس و له شده به شکل پوره استفاده نماید. بعد از این مدت با توجه به نظر پزشک متخصص خود، می توانید به آرامی به رژیم غذایی معمول تر بازگردید. عمل بای پس برای چه کسانی توصیه می شود؟ کسانی که معمولا با روش های معمول مانند رژیم درمانی و ورزش نمی توانند مشکل اضافه وزن خود را حل کنند و دارای شاخص توده بدنی بین 35 تا 39 و حتی 40 به بالا هستند و از چاقی شدید رنج می برند، و یا افرادی که به دلیل بیماری های زمینه ای مانند دیابت و فشار خون در معرض خطر سلامتی و یا سکته قرار دارند، بهترین گزینه ها برای انجام این روش لاغری می باشند. اما باز هم باید در نهایت گفت که این نظر پزشک و متخصص است که در نهایت، عمل بای پس را تایید و یا رد می کند. عوارض احتمالی عمل بای پس چیست؟ با وجود اینکه یکی از استانداردترین عمل های لاغری بدون بازگشت همین عمل می باشد، اما این روش هم مانند هر جراحی دیگری می تواند گاهی عوارضی را هم به دنبال داشته باشد. البته امکان موقتی بودن بعضی از این عوارض وجود دارد اما برخی از آنها ممکن است شدیدتر و جدی تر باشد. مثلا خطر بیهوشی که مثل هر عمل جراحی ممکن است اتفاق بیفتد از جمله: واکنش به داروها، مشکلات تنفسی، خونریزی و لختگی یا عوارض احتمالی بعد از عمل از جمله: مشکلات مربوط به معده مثل ورم و سوزش معده، خارج شدن مواد از قسمت جراحی شده و دوخته شده در معده و به نوعی نشت آنها، انسداد روده، ایجاد سنگ صفرا و یا ایجاد حالت تهوع و استفراغ، عدم تغذیه درست به هر حال برای جلوگیری از بروز هر یک از این مسائل بهتر است به شکل دقیق و صحیح با پزشک خود و متخصصین تغذیه در این زمینه مشورت کنید. چه اقداماتی را بعد از عمل بای پس نباید انجام داد؟ بعد از این عمل هم باید همچنان تحت مراقبت قرار بگیرید و رژیم غذایی مشخص و البته آزمایش های گوناگونی را انجام دهید تا به دلیل شروع کاهش وزن، بدن دچار مشکلات نشود. همچنین بعد از مدتی مشخص، به دستور و اجازه پزشک باید تمرینات ورزشی را شروع کنید. این یکی از مهمترین بخش های بعد از جراحی است که هرگز نباید متوقف شود. بعد از عمل بای پس، مصرف الکل، دخانیات ترک و پرخوری نیز تعطیل شود. همچنین تا مدت زمان معینی بعد از عمل هم نباید اجسام سنگین را بلند و جابه‌جا کنید چون ممکن است منجر به باز شدن بخیه های معده شما شود. نکته مهمی که در پایان باید متذکر شویم این است که عمل های جراحی لاغری بسیار حساس و در نوع خود دقیق و مهم تلقی می شوند. پس در انتخاب نوع کلینیک و پزشک متخصص خود نهایت دقت را داشته باشید. تمیزی و دوری از هر گونه آلودگی محیطی، مهارت پزشک در این نوع عمل ها، داشتن چندین جلسه مشاوره و ...همگی از مواردی است که یک کلینیک خوب باید آنها را رعایت کند. تمامی این انتظارات در کلینیک جراحی لاغری دکتر علی امیر احمدی، به طور قطع برآورده خواهد شد.



:: برچسب‌ها: جراحی لاغری , عمل بای پس , کاهش وزن , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

امروزه خانم های زیاد تمایل به انجام این روش جراحی دارند، تا به نتیجه ای که می خواهند دست یابند. اما مسلما هر روش درمانی نمیتواند برای تمام خانمها یکسان نتیجه بخش باشد. پس پیش از انجام جراحی سینه، بهتر است به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا بهترین روش را برای شما انتخاب کند. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص وجراح زیبایی، با بررسی شرایط بیمار یکی از روش های درمانی مناسب را انتخاب می کند. 

از میان روش های جراحی سینه، باید به ماموپلاستی کاهشی یا کاهنده و افزایشی یا افزاینده اشاره کنیم. که هر کدام از این روش ها برای بیماران خاصی با شرایط ویژه مناسب خواهد بود. 

چه کسانی کاندید مناسبی برای جراحی ماموپلاستی به شمار می روند؟

بسته به این که بیماری قصد داشته باشد جراحی مامو افزایشی انجام دهد یا کاهشی، باید شرایط ویژه ای داشته باشد. خانم هایی که از سینه های بزرگی برخوردار هستند، معمولا به سراغ جراحی کاهشی می روند. تا با این روش درمانی بخشی از بافت سینه خود را برداشته و سایز سینه های خود را کوچک کنند. در حالی که برخی دیگر تمایل دارند اقدام به بزرگ کردن سینه های خود نمایند.

برای این دسته از افراد، جراحی ماموپلاستی افزایشی بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا می توانند با این روش به سینه های بزرگ و زیبایی دست یافته، و به تناسب اندام بیشتری برسند. اما به طور کلی خانم هایی که بعد از رژیم غذایی یا جراحی لاغری درگیر کاهش میزان حجم سینه ها شده اند، بهترین کاندید برای جراحی سینه افزایشی هستند. 

از سوی دیگر افرادی که با مشکل درد شانه، درد گردن و عدم اعتماد به نفس به دلیل داشتن سینه های بزرگ مواجه هستند، می توانند اقدام به جراحی ماموپلاستی کاهشی نمایند. 

مهمترین مراقبت های بعد از جراحی کوچک کردن سینه چیست؟

بدون شک مراقبت هایی که بیمار باید پیش از جراحی و بعد از جراحی سینه در نظر بگیرد، می تواند در کسب نتیجه مطلوب پس از عمل بسیار تاثیر گذار باشد.البته این مراقبت ها تنها مختص به بعد از عمل نیست و لازم است قبل از جراحی نیز به آنها توجه شود. از جمله مهمترین مراقبت های بعد از عمل باید به موارد زیر اشاره نماییم:

عدم انجام فعالیت های سنگین ورزشی به مدت 6 هفته بعد از عمل ماموپلاستی

استفاده از مسکن برای برطرف کردن درد و تورم بعد از جراحی به مدت سه روز

استفاده از مواد خوراکی مناسب و ویتامین دار بعد از جراحی سینه برای تسریع روند بهبود زخم ها 

بالا گرفتن سر از بدن در زمان استراحت، برای کاهش درد و تورم و کسب نتیجه مطلوب بعد از عمل 

مراجعه به پزشک بعد از ماموپلاستی، در دوره های مشخص برای بررسی محل زخم و بخیه های خود

عدم استفاده از دخانیات و نوشیدنی های الکلی بعد از جراحی سینه به مدت 2 هفته 

چگونه می توان به نتیجه مطلوبی بعد از جراحی دست یافت؟

برای آنکه بتوانید به بهترین نتیجه بعد از جراحی سینه دست یابید، لازم است چند نکته مهم را در نظر داشته باشید. اولین نکته انتخاب کلینیک معتبر با جراحان با تجربه و ماهر است. زیرا در صورتی که جراحی ماموپلاستی در محلی نامعتبر انجام شود، می تواند عوارض جبران ناپذیری برای بیمار به همراه داشته باشد. از سوی دیگر مسئله ای که در کسب نتیجه جراحی سینه تاثیر گذار است، مراقبت های قبل و بعد از عمل خواهد بود. 

بیمارانی که تمام توصیه های پزشک خود را انجام جراحی کوچک کردن سینه در نظر می گیرند، نسبت به بیمارانی که این توصیه ها را در نظر نمی گیرند نتیجه بهتری از جراحی ماموپلاستی به دست می آورند. از طرف دیگر افرادی که در زمان انتخاب جراح به سراغ افراد با تجربه می روند، با کمترین عوارضی سینه های خود را کوچک یا بزرگ نموده و به زیبایی دست می یابند.



:: برچسب‌ها: ماموپلاستی , جراحی سینه , جراحی زیبایی , جراحی زیبایی سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

اگر بخواهیم جراحی لاغری را تعریف کنیم باید بگوییم که: نوعی تغییرات در سیستم گوارشی که منجر به کاهش وزن فرد خواهد شد. این عمل های جراحی هر کدام متد و روش خاص خود را دارند. مثلا ممکن است با کوچک کردن معده یا قسمت هایی از روده همراه باشد تا حجم معده کاهش یافته و به این ترتیب فرد؛ زودتر احساس سیری کرده و غذای کمتری بخورد. البته همانطور که در ابتدا هم گفتیم این روش فقط برای افرادی که از روش های غیر تهاجمی نتوانسته اند به نتیجه مطلوب برسند و دچار چاقی های زیاد هستند و در معرض انواع خطرها، توصیه می شود. انواع جراحی لاغری: جراحی هایی که منجر به کاهش وزن خواهند شد عبارتند از: اسلیو معده ( برداشتن قسمتی از معده و کوچک کردن آن) حلقه معده ( گذاشتن حلقه دور معده و کنترل غذای ورودی به معده) بای پس( اتصال بخش هایی از معده و روده به یکدیگر برای جذب کمتر غذا) بالون معده ( قرار دادن بالونی در معده و کم کردن حجم معده برای خوردن غذای کمتر) پلیسه معده ( کوچک کردن معده بدون خارج کردن قسمت هایی از آن و یا بدون برش بر روی معده) تخلیه درمانی ( خارج شدن 30 درصد از هر حجم غذای خورده شده توسط لوله ای کار گذاشته شده در معده) ایمنی جراحی لاغری در چه حدی است؟ این جراحی عوارضی هم دارد؟ عمل جراحی لاغری می تواند تا 85 درصد، کاهش وزن به همراه داشته باشد عددی که قابل مقایسه با روش های دیگر نخواهد بود. بنابراین این عمل ها می تواند برای افرادی که اضافه وزن زیادی دارند در سریعترین زمان ممکن، نتیجه بخش باشد. علاوه بر این جراحی های لاغری، باعث کاهش وزن بدون برگشت خواهند شد. اما این جراحی هم مانند بسیاری از جراحی ها، میتواند فقط برای عده ای خاص مناسب باشد. اگر این عمل با توجه به نظر پزشک متخصص و با وجود سلامت عمومی فرد، اتفاق بیفتد روشی ایمن محسوب می شود هر چند عوارض نادری نیز ممکن است برای بعضی افراد به دنبال داشته باشد از جمله: حالت تهوع؛ اسهال‌ و ‌استفراغ، نفخ و یا انسداد روده البته بعضی از مشکلات بعد از عمل تا حدودی طبیعی است و پزشک برای رفع آن به شما کمک خواهد کرد مثلا یبوست می تواند تا حدودی در این امر طبیعی باشد. یا بوجود آمدن سنگ های کیسه صفرا در این شرایط طبیعی است و اگر باعث درد شکمی می شوند می توان آنها را از بدن خارج کرد. شما با توجه به وضعیتی که دارید و آنچه که پزشک برایتان تشخیص می دهد باید اقدام به لاغری کنید. معمولا افرادی که همراه با چاقی زیاد مشکلاتی مثل دیابت و فشارخون دارند، گزینه هایی هستند که جراحی لاغری به آنها توصیه می شود. دوره نقاهت این روش چقدر خواهد بود؟ دوره نقاهت بستگی به نوع جراحی لاغری است که برای شما تجویز شده است. مثلا در عمل بای پس که با کمک لاپاروسکوپی انجام میشود، به دلیل تهاجم کمتر به بدن، دوره نقاهت هم مسلما کوتاهتر خواهد بود و افراد زودتر می توانند به فعالیت های روزانه خود برگردند اما اگر برش های بزرگتر و عمیق تر بر روی بدن و معده صورت بگیرد به طور حتم دوره نقاهت طولانی تری را باید گذراند. استفاده از جراحی تغییری در رژیم غذایی فرد بوجود میاورد؟ رژیم غذایی بعد از انجام جراحی، ناگزیر تغییر خواهد کرد و به مرور طی چندین هفته، می تواند آرام آرام به روند معمولی تر برگردد. حتی بعد از گذشت این زمان هم، باید توجهاتی را در هنگام مصرف مواد غذایی داشت. مثلا اینکه حجم مواد غذایی ورودی به معده کمتر خواهد شد اما می توان تعداد وعده ها را بیشتر کرد. در خوردن غذاهای سنگین باید با احتیاط عمل کرد و حتی المقدور از خوردن آنها اجتناب کرد. استفاده از رژیم غذایی مناسب زیر نظر متخصص تغذیه می تواند در طی کردن این مسیر به بیمار کمک زیادی کند. معمولا در مرکزی که این عمل انجام میشود برنامه های از پیش تعیین شده ای در این ارتباط برای بیماران در نظر گرفته می شود. سخن نهایی: جراحی لاغری، روشی است نوین که برای افرادی که از چاقی بیش از حد رنج می برند، بسیار مفید بوده و می‌تواند به این افراد نوید یک زندگی جدید همراه با آرامش را بدهد.



:: برچسب‌ها: جراحی لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

خانم هایی که باردار می شوند، به صورت طبیعی با مشکل افتادگی سینه مواجه می شوند. آنها می توانند برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام خود، از روش لیفت سینه استفاده کنند. از طرف دیگر برخی از خانم ها زمانی که درگیر افزایش سن می شوند، بافت سینه آنها انعطاف پذیری خود را از دست می دهد، و منجر به افتادگی سینه ها می شود. 

این دسته از افراد نیز می توانند با جراحی لیفت به بالا کشیدن سینه های خود کمک شایانی نمایند. در کنار دلایل یاد شده، باید به ژنتیک و نوسان وزن نیز اشاره کنیم، که باعث می شوند تا سینه ها حالت افتاده ای به خود بگیرند. 

ویژگی افرادی که نتیجه خوبی از جراحی لیفت سینه به دست می آورند چیست؟

معمولا متقاضیان زیادی هستند که تمایل دارند سینه های خود را زیباتر نموده و به تناسب اندام خود کمک کنند. اما افرادی که با انجام این جراحی می توانند به نتیجه خوبی دست یابند، اصولا افرادی هستند که از ویژگی های فیزیکی خاصی برخوردار می باشند. مثلا خانم هایی که نوک سینه آنها به سمت پایین متمایل شده است، پس از جراحی لیفت سینه نتیجه بهتری را مشاهده خواهند نمود. 

از طرف دیگر خانم هایی که در سینه های متقارن دارند، به گونه ای که آنها را دچار مشکل نموده است، می توانند با جراحی لیفت این مشکل سینه های خود را به خوبی برطرف کنند. ماستوپکسی یک روش عالی برای تغییر دادن بافت سینه ها و سفت کردن ان ها است. در نتیجه جراحی لیفت سینه عدم تقارن سینه ها را برطرف نموده، و با متقارن سازی سینه ها به تناسب اندام آنها کمک می کند.

انتخاب جراح مناسب در کسب نتیجه چه تاثیری دارد؟ 

تمام جراحی های پلاستیک و زیبایی از حساسیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل لازم است در انتخاب پزشک متخصص و جراح دقت بسیار زیادی شود. خانم هایی که زیر نظر آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی اقدام به لیفت سینه می نمایند، از نتیجه به دست آوردن رضایت کامل دارند. زیرا ایشان علاوه بر داشتن تخصص در این زمینه، از مهارت بالایی نیز برخوردار است. 

پزشک با تجربه تمامی شرایط بیمار را پیش از جراحی مورد بررسی قرار می دهد، تا بهترین روش درمانی را برای ایشان انتخاب کند. پس برای آن که از نتیجه جراحی اطمینان حاصل نمایید، و بدون نیاز به جراحی مجدد سینه به زندگی خود ادامه دهید، لازم است در انتخاب پزشک جراح خود نهایت حساسیت و دقت را به خرج دهید. البته لازم به ذکر است که انجام لیفت سینه زیر نظر بهترین بهترین جراح، هزینه بالایی را نیز برای شما در پی خواهد داشت. 

پس با پرداخت هزینه مناسب و مطلوب، نتیجه مثبتی از جراحی لیفت پستان به دست آورید. تا علاوه بر زیبایی و تناسب اندام، از تمام مشکلات افتادگی سینه نیز خلاص شوید. 

بهترین تکنیک بالا کشیدن سینه کدام است؟

تکنیک های خاص بسیاری وجود دارد که به لیفت سینه کمک می کنند. اما بسته به شرایط بیمار، ممکن است پزشک از چندین روش جراحی برای بالا کشیدن پستان ها استفاده کند. این عمل جراحی معمولا بین 1 تا 2 ساعت به طول می انجامد، و برای انتخاب بهترین تکنیک پزشک باید اندازه سینه و وزن بافت سینه را مورد بررسی قرار دهد. 

از جمله بهترین تکنیک هایی که می توانیم برای جراحی سینه بیان کنیم، باید به لیفت گرد سینه، لیفت هلالی سینه، و لیفت لنگری سینه اشاره کنیم. هر یک از این تکنیک ها به روش خاصی انجام می شوند، و نتیجه خاصی نیز برای بیمار به همراه دارند. اما برای آنکه بتوانید بهترین نتیجه را از جراحی لیفت سینه به دست آورید، بهتر است علاوه بر انتخاب بهترین تکنیک و بهترین پزشک جراح، به مراقبت های بعد از عمل نیز توجه نمایید.



:: برچسب‌ها: لیفت سینه , جراحی سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

اکنون، مردم برای کم کردن وزن خود و رسیدن به اندامی متناسب و بدنی سالم به راه‌های مختلف متوسل شده و کارهای مختلفی انجام می‌دهند. انواع رژیم‌های لاغری، نمونه‌هایی از همین موارد هستند که با نتایج مختلفی نیز همراهند.

با بالا گرفتن این کار، اکنون ارائه این برنامه‌های غذایی به بخش بزرگ و مهمی در زندگی افراد تبدیل شده است. در مقابل نسخه‌ها و رژیم‌های مثبت و علمی که برای کاهش وزن ارائه می‌شود، متاسفانه برخی موارد نیز بدون آگاهی از مکانیسم بدن بوده و به آن آسیب می‌رسانند.

در ادامه مطلب به مواردی می‌پردازیم که یک رژیم لاغری سالم داراست.

ویژگی‌هایی رژیم لاغری سالم

کم شدن وزن با شیبی ملایم و حساب شده:

توصیه می‌شود از رژیم‌های افراطی که به شما وعده کاهش وزن فوری در زمانی کوتاه را می‌دهند به شدت پرهیز کنید. این دستورات لاغری اغلب جنبه تجاری داشته و با تبلیغات وسیع انجام می‌شوند و در عمل کار چندانی از پیش نمی‌برند. بهترین رژیم لاغری موردی است که بتواند کم کردن وزن را در پروسه‌ای معقول و در زمان قابل قبول ارائه دهد.

توجه به نیازهای اساسی بدن: در اغلب رژیم‌های لاغری، مصرف برخی مواد غذایی کاهش یافته یا به‌کلی منع می‌شود. اما این به‌معنای بی‌توجهی به نیازهای اصلی بدن به مواد گوناگون نیست. حذف مواد بدون جایگزین می‌تواند تاثیرات نامطلوب و گاه جبران‌ناپذیری در سلامتی افراد به‌جا بگذارد. بنابراین لازم است در هر رژیم غذایی که انتخاب می‌کنیم به این نکته مهم و ساختاری توجه داشته باشیم و همه مواد مغذی و لازم برای بدن را حتما در لیست غذای رژیمی خود لحاظ کنیم. اما می‌توان با صلاحدید کارشناس تغذیه مقادیر آنها را تاحدودی تغییر داد.

حذف چربی‌های اضافه: برخی رژیم‌های ناسالم لاغری، به اشتباه حجم زیادی از بافت ماهیچه‌ای بدن را هدف قرار داده و از بین می‌برند. این در حالی است که یک رژیم سالم باید بتواند ضمن حذف چربی‌های اضافه، بافت‌های مفید را حفظ کرده و گسترش دهد. با توجه به رویکرد برخی ورزشکاران به این رژیم‌های غذایی، توجه به حفظ بافت ماهیچه‌ای از اهمیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از دهیدراته شدن: رژیم‌ لاغری عجولانه و فوری، اغلب با کاهش مقدار زیادی از آب بدن همراه است. در حالی که سلول‌ها و دستگاه‌های مختلف بدن برای انجام طبیعی کارهای خود نیاز شدیدی به آب دارند. کاهش یا حذف این ماده حیاتی اغلب به آسیب‌های جدی و خطرناکی منجر می‌شود که گاه قابل جبران نیز نیستند.

کاهش وزن باید به‌راحتی و بدون گرسنگی انجام شود: رژیم گرفتن به معنای گرسنگی کشیدن نیست، بلکه کم کردن وزن باید به‌راحتی و بدون تغییر بزرگی در برنامه زندگی شما اجرا شود. حذف تحرک بدنی یا ورزش در رژیم سالم به‌هیچ‌عنوان قابل قبول نیست.

رژیم‌های غذایی که بدن را در گرسنگی و فقر غذایی نگه می‌دارند محکوم به شکست هستند. این برنامه‌ها خیلی زود جای خود را به اشتهای شدید و عطش بیشتر برای مصرف غذا داده و نهایتا به چاقی منتهی می‌شوند.

در رژیم‌های سالم، مواد طبیعی مصرف می‌شوند: در هر رژیم لاغری مقدار قابل توجهی از چربی و مواد قندی از برنامه غذایی حذف می‌شود. اما اگر برنامه مناسبی برای مصرف مابقی این مقدار وجود نداشته باشد، می‌تواند به بدن آسیب برساند. چربی‌های ترانس و اشباع و قندهای مصنوعی از مواردی هستند که حذف آنها از برنامه غذایی، ضمن کاهش وزن به حفظ سلامتی هم کمک زیادی می‌کند. با استفاده از چربی مفید و قندهای طبیعی به‌خوبی می‌توان انرژی مورد نیاز بدن را بدون آسیب رساندن به آن تامین نمود.

کلام پایانی

به‌طور خلاصه یک رژیم لاغری سالم، بدون ایجاد فقر غذایی یا کمبود آب و بدون احساس ناراحتی، با حذف مواد غیرطبیعی و مقادیر اضافه غذا وزن شما را کاهش می‌دهد. رعایت رژیم باید با مصرف مواد مغذی و تحرک بدنی همراه بوده و در تمام مدت سلامتی فرد تحت کنترل باشد.



:: برچسب‌ها: رژیم غذایی , رژیم لاغری , لاغری , چاقی , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

برای آنکه بتوانید بهترین جراح کوچک کردن سینه را انتخاب کنید، کافیست به برخی استانداردهای پزشک خوب توجه نمایید. از جمله این استانداردها، موفق بودن در تمام آزمون های کتبی و شفاهی است. پزشکی که از بهترین دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شده باشد، می تواند انتخاب مناسبی برای جراحی ماموپلاستی باشد. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی، دارای بورد تخصصی در زمینه جراحی پلاستیک است. بیمارانی که زیر نظر ایشان اقدام به جراحی نموده اند، از نتیجه جراحی خود رضایت کاملی دارند. اما شما می توانید با بررسی و تحقیق در مورد ایشان و جراحی های موفقی که انجام داده اند، اطلاعات به دست آورید. 

آیا من شرایط لازم برای جراحی ماموپلاستی را دارم؟

به طور کلی کوچک کردن سینه یک عمل فردی و شخصی است. از این رو باید شخص مورد نظر تمامی شرایط لازم را برای این جراحی داشته باشد تا به نتیجه مطلوب دست یابد. به طور کلی بیمارانی که متقاضی جراحی ماموپلاستی هستند، باید از نظر فیزیکی از سلامت کامل برخوردار باشند. از سوی دیگر از انجام جراحی خود انتظار واقع بینانه ای داشته و نتیجه به دست امده مورد رضایت آنها باشد. 

خانم هایی که سیگاری نیستند و هیچ گونه مواد مخدری مصرف نمی کنند، معمولا نتیجه بهتری از عمل کوچک کردن سینه به دست می آورند. اما به طور کلی این جراحی برای خانم هایی که از بزرگ بودن سینه های خود رنج می برند، بهترین انتخاب خواهد بود. زیرا سینه های بزرگ مانع از انجام هرگونه فعالیت فیزیکی شده و حمل آنها بر روی گردن، شانه و پشت ایجاد درد خواهد کرد. 

افرادی که دایا این شرایط هستند، می توانند کاندید مناسبی برای جراحی کوچک کردن سینه باشند. تا با انجام این جراحی بسیاری از مشکلات و آسیب ها را از خود دور کنند. 

پیش از عمل کوچک کردن سینه چه مراحلی باید طی شود؟

پزشکان متخصص و با تجربه، اصولا پیش از جراحی ماموپلاستی از بیمار خواسته هایی خواهند داشت. از جمله مهمترین این خواسته ها، ترک سیگار به مدت دو هفته پیش از جراحی و پس از جراحی، انجام آزمایش ها و ارزیابی پزشکی پیش از عمل، عدم استفاده از آسپرین و داروهای ضد التهابی جهت پیشگیری از خونریزی در حین عمل و بعد از عمل ماموپلاستی.

تغییر نحوه مصرف داروها و متوقف کردن مصرف برخی دیگر از داروها نیز از جمله مراحلی است که پزشک پیش از جراحی کوچک کردن سینه به بیمار توصیه می کند. برای ان که از جراحی سینه نتیجه خوبی به دست آورید، بهتر است حتما اقدام به یک ماموگرام پایه قبل و بعد از عمل نمایید، تا هر گونه تغییری که در بافت سینه های شما ایجاد شده است را تشخیص دهید. 

در نهایت نیز توجه به تمام توصیه ها و مراقبت های پزشکی قبل و بعد از عمل، برای بیمار بسیار حائز اهمیت خواهد بود. 

مهمترین خطرات و عوارض ماموپلاستی چیست؟

نمی توانیم بگوییم کوچک کردن سینه نسبت به دیگر جراحی های پلاستیک از هیچ خطر و عوارضی برخوردار نیست. هر نوع جراحی دارای مزایا و معایبی بوده که می تواند خطرات ناشی از آن را با روش های مناسب کاهش داد. اما با این وجود، خطرات خاصی ممکن است بعد از جراحی سینه در بدن خانم ها مشاهده شود، که از جمله مهمترین آنها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درد دائمی در برخی از بیماران 

تجمع مایع در سینه 

نیاز مجدد به جراحی ماموپلاستی

سفتی بیش از حد سینه بعد از کوچک کردن سینه

نکروز چربی یا مرگ بافت چربی در عمق پوست 

احتمال بروز ناتوانی در شیر دادن

بروز حساسیت به نخ بخیه، داروهای تزریقی، چسب و موارد دیگر 

احتمال از دست دادن پوست یا بافت سینه در محل برش 

بروز عوارض قلبی و ریوی، و ترومبوز ورید عمقی 

احتمال از دست دادن تمام یا قسمتی از نوک سینه 

و موارد دیگر



:: برچسب‌ها: کوچک کردن سینه , جراحی سینه , جراحی زیبایی , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

آیا اجرای رژیم لاغری به سلامتی افراد کمک می‌کند؟

برای انتخاب یک ر‌ژیم غذایی مناسب که ضمن کم کردن وزن در تامین نیازهای بدن هم موثر باشد، تحقیق زیادی لازم است. انتخاب رژیم مناسب به عوامل مختلفی از قبیل سن، شرایط بدن و ساختار فیزیولوژیک افراد نیز بستگی دارد. به این معنا که نمی‌توان رژیم لاغری یکسانی را برای همه افراد پیشنهاد داد.

 متاسفانه بسیاری از دستورات رژیمی غیر علمی، یا قادر به کاهش آنچنانی اضافه وزن افراد نیستند و یا این کار را با به‌خطر انداختن سلامتی افراد انجام می‌دهند. برخی هم تنها برای مدتی وزن را کاهش داده و بعد از مدتی با موجی از افزایش وزن، بی‌نتیجه یا حتی مضر می‌شوند.

از رژیم‌های سالم لاغری چه می‌دانیم؟

در مقابل این موارد، کلینیک‌های سلامت و زیبایی و پزشکان متخصص و کارآزموده‌ای در این رشته وجود دارند که برنامه‌های غذایی علمی با هدف کم کردن حساب شده وزن ارائه می‌دهند. این برنامه‌ها با نام‌های مختلف، همگی هدف یکسانی دارند که چیزی جز کاهش وزن و به‌دست آوردن تناسب اندام نیست. موردی که اگر با تحرک و انجام حرکات ورزشی همراه شود، بی‌شک نتایج فوق‌العاده‌ای به‌همراه خواهد داشت.

این نوع رژیم‌ها برای همه افراد قابل اجرا نیستند و دلایلی مانند بیماری‌های دستگاه گوارشی مانع از انجام آنها می‌گردد. خوشبختانه برای افرادی که به دلایل مختلف قادر به انجام حرکات ورزشی یا گرفتن رژیم لاغری نیستند، روش‌های درمانی مفیدی مانند جراحی‌ معده می‌تواند جایگزین شود. 

رژیم لاغری چگونه به سلامتی بخش‌های مختلف بدن کمک می‌کند؟

اینکه چاقی می‌تواند موجب بروز یا تشدید بسیاری از بیماری‌ها گردد، سالهاست که دیگر یک فرضیه نیست و شواهد علمی آن را ثابت کرده است.

تقریبا همه بیماری‌های مزمن و زمینه‌ای مانند دیابت، نارسایی و بیماری‌های قلبی و تنفسی و بسیاری از موارد دیگر هم یا ریشه در چاقی دارند یا با افزایش وزن تشدید می‌شوند.

از طرفی عضلات، مفاصل و حتی استخوان‌های بدن هم زیر بار اضافه وزن آسیب دیده و حالت طبیعی و کارایی خود را از دست می‌دهند. وزن اضافه، خون‌رسانی و عملکرد دستگاه‌های داخلی بدن مانند کلیه‌ها و کبد را نیز دچار مشکل می‌کند. چربی اضافه که خود را به شکل افزایش وزن نشان می‌دهد می‌تواند مقدمه‌ای بر مشکلاتی مانند کبد چرب، دیابت و تصلب شرائین یا گرفتگی عروق باشد.

برای رفع این مشکلات، می‌توان با رژیم مناسب لاغری بر پایه علمی و همراه با داشتن تحرک کافی و نیز رعایت اصول بهداشت تغذیه به وزن ایده‌آل دست یافت. به این ترتیب هم سلامتی و هم زیبایی اندام را به‌طور همزمان به‌دست خواهید آورد.

بهترین رژیم لاغری کدام است؟

در کنار پرسش‌های فراوان برای رسیدن به روش‌های مفید کاهش وزن و انواع رژ‌یم لاغری، همواره این سوال مطرح است که کدام رژیم بهتر و مفیدتر است؟ به صراحت باید گفت روش‌های مختلف برای افرادی با شرایط گوناگون مفید بوده و تشخیص این موضوع نیز به عهده متخصصین این رشته است.

بسته به شرایط سنی، جسمی و الزامات بدنی، انتخاب نوع این رژیم‌ها در افراد با یکدیگر متفاوت است. چنانکه برخی افراد اصولا مجاز به رژیم گرفتن نیستند و در صورت نیاز به کم کردن وزن، باید از سایر روش‌ها مانند جراحی‌های کاهشی یا ورزش‌های استقامتی برای این منظور استفاده کنند.

کلام آخر

در مجموع باید بدانیم که تلاش برای لاغری زمینه‌ای برای سلامتی است که از راه‌های مختلف ازجمله گرفتن ‌رژیم لاغری در کنار ورزش و تغذیه سالم به‌دست می‌آید. اما برای افرادی که محدودیت در این روش‌ها دارند نیز انجام جراحی‌های کاهش وزن امکان‌پذیر بوده و به تشخیص پزشک متخصص انجام می‌شود.



:: برچسب‌ها: رژیم لاغری ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

ماساژ درمانی، مصرف گیاهان دارویی خاص قادر هستند سینه ها را بزرگ کنند. اما از آنجایی که این روش ها چندان تاثیر قابل توجهی بر روی اندازه سینه ها ندارند، بهتر است از جراحی های زیبایی مدرن برای این کار استفاده کرد. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی، برای افزایش سایز سینه ها جراحی پروتز را پیشنهاد می کند. 

 در این روش با پروتز هایی که از جنس سیلیکون و سالین تهیه شده اند، می توان بافت سینه را افزایش داده و به اصطلاح ان را پف کرد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که برای انجام این جراحی حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید. تا بهترین نتیجه را به دست آورید. 

آیا لازم است برای بزرگ کردن سینه جراحی انجام شود؟

جراحی سینه مسلما یک روش خاص و پر هزینه برای رسیدن به تناسب اندام خواهد بود. اما انجام این روش بدون تردید نتیجه مطلوبی را برای فرد متقاضی به بار خواهد آورد. تصور کنید شخصی سالها ماساژ سینه انجام دهد. آیا ممکن است سایز سینه او دو برابر شود؟ خیر چنین چیزی ممکن نیست. در حالی که جراحی سینه در زمانی کوتاه می تواند به بزرگ کردن سینه کمک کند. 

روش های جراحی سینه بسته به شرایط بیمار توسط پزشک متخصص انتخاب می شود، و در نهایت نتیجه ای را برای بیمار به همراه خواهد داشت که رضایت ایشان را دربر دارد. بزرگ کردن سینه با این روش مزایا و معایبی را نیز به همراه دارد. اما در صورتی که بیمار مراقبت ها و توصیه های پزشک را برای قبل و بعد از جراحی در نظر بگیرد، می تواند در کسب نتیجه مطلوب بهتر عمل کند. 

پس انتخاب پزشک متخصص از یک سو، و رعایت مراقبت های خاص از سوی دیگر می تواند در کسب نتیجه مطلوب از افزایش سایز سینه تاثیر گذار باشد. 

ماساژ درمانی چه تاثیری در بزرگ شدن سینه دارد؟

ماساژ درمانی را می توانیم یکی از بهترین و ساده ترین روش های بزرگ کردن سینه به شمار آوریم. این روش نه تنها می تواند منجر به افزایش سایز سینه شود، بلکه قادراست سلامت پستان را نیز افزایش داده و منجر به افزایش گردش خون و کشش بافت های سینه شود. در صورتی که قصد دارید پیش از انجام جراحی از روش های طبیعی برای کسب نتیجه بهره مند شوید، می توانید ابتدا از ماساژ درمانی آغاز نمایید. 

در طول روز 15 دقیقه ماساژ سینه ها به صورت دایره ای، می تواند در چند ماه دیگر افزایش سایز سینه ها را برای شما در پی داشته باشد. اما در صورتی که این روش نتیجه مطلوبی را برای شما در پی نداشت، بهتر است از جراحی پروتز سینه برای بزرگ کردن سینه استفاده کنید. این روش حتما رضایت شما را به همراه خواهد داشت و تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد. 

تاثیر جراحی سینه در افزایش سایز سینه چقدر است؟

در روش جراحی سینه پزشک سایز مناسب را در نظر گرفته و بسته به آن روش جراحی را انتخاب می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ روش غیر جراحی قادر نیست به افزایش سایز سینه ها کمک زیادی کند. از این رو می توانید با استفاده از روش های مختلف همچون تزریق ژل، تزریق چربی، جراحی پروتز و موارد دیگر به افزایش سایز سینه های خود کمک کنید. 

برای آنکه بدانید کدام روش برای بزرگ کردن سینه شما مناسب است، بهتر است به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. پس از آن ایشان شرایط شما را بررسی نموده و روش مناسب را به شما اعلام می کند. در صورتی که زیر نظر پزشک اقدام به جراحی نمایید، با کمترین عوارضی زیبایی و تناسب اندام به دست خواهید آورد. 



:: برچسب‌ها: بزرگ کردن سینه , جراحی زیبایی سینه , ماموپلاستی , پروتز سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

آیا رژیم لاغری بی‌بازگشت یک رویاست؟

برای آنکه نتایج رژ‌یمی را که برای کاهش وزن گرفته‌ایم حفظ کنیم، نخست باید از مکانیسم این کار آگاه باشیم. برای مثال در برخی ر‌ژیم‌های لاغری، بجای کاهش چربی که عامل اصلی اضافه وزن محسوب می‌شود، آب بدن کاهش یافته و سلول‌ها فقیر می‌شوند.

این نوع لاغری خیلی زود و با گذشت مدت کوتاهی به حالت اولیه بازمی‌گردد. در این حالت، پس از مدتی تنها چیزی که نصیب بدن می‌شود تشنگی و ضعف مفرط است. موردی که می‌تواند انگیزه‌ای برای مصرف بیشتر مواد غذایی چرب، شیرین و پرکالری باشد و در نهایت به افزایش وزن بیشتر منجر شود.

اما رژیم گرفتن به قصد لاغری، همیشه هم تا این حد ناامید کننده نیست! رژیم‌های مناسبی با کالری کم وجود دارند که با آنها می‌توان ضمن حفظ سلامتی و همراه با رساندن مواد کافی به بدن، وزن را کاهش داد.

موضوع مهم این است که نه تنها نوع رژیم بلکه سایر رفتارها و سبک زندگی ما نیز بر این موضوع و تعیین وضعیت فیزیکی، وزن و توده بدنی موثرند. از جمله نمی‌توان از تاثیر تحرک بدنی و نوع و زمان تغذیه افراد در وزن آنها چشم پوشی کرد.

چگونه لاغری پایدار را تجربه کنیم؟

باید پذیرفت که حتی بهترین ر‌ژیم لاغری هم بدون آنکه با مراعات نکات دیگر در رابطه با حفظ وزن همراه باشد، موفق نخواهد بود. اما این نکات و ویژگی‌ها کدامند؟

تحرک بدنی، شرط اول حفظ تعادل در وزن:

 افزایش وزن رابطه مستقیمی با کالری دریافتی دارد. به همین جهت، اگر بتوان مقدار قابل ملاحظه‌ای از کالری دریافتی را مصرف نمود، کنترل وزن بسیار آسان‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند که این کار را با ورزش حرفه‌ای انجام می‌دهید یا رقص، با کارهای جسمانی یا راهپیمایی روزانه، مهم این است که بتوانید نسبت دریافت کالری روزانه را با مصرف آن به تعادل برسانید.

خوب غذا بخوریم و لاغر بمانیم!

یکی دیگر از راهکارهای مفید و موثر برای ثابت و متعادل نگه‌ داشتن وزن بدن، مصرف درست، به اندازه و بموقع غذاست. شاید باورش سخت باشد اما برای بسیاری از افراد، راه حل مشکل چاقی، رعایت زمان و میزان غذایی است که مصرف می‌کنند.

مصرف غذا در زمان نامناسب نه‌تنها نیاز بدن را به مواد لازم برطرف نمی‌کند، بلکه موجب انباشته شدن توده چربی و حجیم و نامتناسب شدن اندام‌ها شده و علاوه بر چاقی بیماری‌هایی را نیز بدنبال خواهد آورد.

جنگ با ریشه‌های ارثی چاقی

یکی از موانع بزرگ در حفظ نتایج رژیم لاغری، مشکلات ژنتیکی است که افراد دارای زمینه ارثی افزایش وزن را در رژیم‌های کاهش وزن ناکام می‌گذارد. اما خوشبختانه این پایان داستان نیست.

در کنار انواع رژیم‌های لاغری، جراحی‌های مخصوص برای این کار نیز ابداع شده است. برای افرادی با مشکلات جدی در این زمینه و به تشخیص پزشک متخصص، اجرای همزمان ر‌ژیم و اعمال جراحی دستگاه گوارشی که با کاهش اشتها همراه هستند می‌تواند بسیار مفید و کارساز باشد.

اگر کار به این ترتیب از پیش برود، به‌جرات می‌توان گفت حتی چاقی ارثی هم نخواهد توانست تاثیر رژیم لاغری را خنثی کند.

تعادل در خواب یعنی تعادل در وزن

نتایج تحقیقات سال‌های اخیر در کلینیک‌های سلامتی نشان می‌دهد که خواب کافی به‌دلایل مختلف می‌تواند رژیم لاغری را موفقیت‌آمیز‌ و تثبیت کند. این کار با تنظیم سوخت و ساز و هورمون‌های بدن به کاهش وزن کمک می‌کند. علاوه بر موارد پزشکی، تاثیر روانی خواب کامل بر کاهش وزن از جهت نظم در ساعت بیولوژیک بدن نیز بسیار جالب است. از نظر علمی ثابت شده که خواب بموقع و کافی، عملکرد هورمون‌های جذب چربی را در بدن به تعادل می‌رساند.

کلام آخر

این روزها کاهش وزن و ثابت نگه داشتن آن با انواع رژ‌یم لاغری بسیار متداول و پرطرفدار است. اما باید اذعان کرد موفقیت این نوع رژیم، به عوامل متعددی بستگی دارد. از مهم‌ترین این موارد تحرک بدنی، رعایت عادات غذایی سالم و خواب منظم را می‌توان نام برد.



:: برچسب‌ها: رژیم لاغری , رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

بسته به نوع روش جراحی که پزشک برای بیمار انتخاب می کند، می توان مدت زمان جراحی را کاهش داد. بیمارانی که جراحی لیفت انجام می دهند، پس از مدت کوتاهی قادر خواهند بود مزایای لیفت سینه را بر روی بدن خود به خوبی مشاهده کنند. این روش درمانی نه تنها بسیاری از مشکلات را از بدن افراد متقاضی دور می کند، بلکه به آنها در رسیدن به تناسب اندام نیز کمک شایانی می نماید. آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی، بهترین روش را برای جراحی لیفت سینه بیماران خود انتخاب می کند، تا علاوه بر کسب نتیجه و مزایای لیفت سینه مطلوب از این روش جراحی، بیماران به کمترین عوارضی دچار شوند. البته لازم است بیان نماییم که مراقبت های بعد از جراحی و قبل از جراحی نیز در کسب نتیجه موثر خواهد بود. چند مورد از مزایای لیفت سینه چه هستند؟جراحی لیفت سینه یکی از روش های جراحی پلاستیک است، که افراد به دلایل مختلفی اقدام به انجام آن می نمایند. این روش جراحی نیز همچون دیگر روشها، دارای مزایای خاصی همچون موارد زیر است: رسیدن به فرم بدن مناسب پس از تغییرات ایجاد شده بالا بردن و بهتر دیده شدن پستان ها تا روی قفسه سینه ایجاد هماهنگی و تقارن در سینه ها محکم کردن و سفت کردن سینه ها برای جوانتر شدن حجم دهی سینه با روش ایمپلنت از دیگر مزایای لیفت سینه است تغییر دادن محل قرار گیری نوک سینه و موارد دیگر هر یک از این موارد را می توانید به راحتی پس از انجام جراحی سینه، بر روی بدن خود مشاهده کنید. البته حتما در نظر داشته باشید که کسب نتیجه مطلوب، نیاز به جراحی زیر نظر پزشک متخصص دارد. جراحی لیفت سینه برای چه کسانی مناسب خواهد بود؟ عوامل مختلفی وجود دارند که منجر به از بین رفتن خاصیت الاستیک سینه ها می شوند. از این رو افرادی که دارای شرایط زیر هستند، می توانند کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی لیفت سینه به شمار آیند. این افراد در نهایت از مزایای لیفت سینه بهره مند می شوند. از جمله: مشکلات ژنتیکی بارداری زیاد نوسانات وزنی و کاهش وزن شدید شیردهی به کودک سنگینی و بزرگی سینه ها پیری بافت و پوست سینه تغییرات هورمونی در صورتی که قصد دارید اقدام به جراحی لیفت نموده و از مزایای لیفت سینه بهره مند شوید، بهترین زمان پس از به دنیا آمدن فرزندتان است. زیرا در صورتی که قصد داشته باشید در آینده اقدام به فرزندآوری نمایید، ممکن است این مسئله مجددا نتیجه جراحی را در بدن شما با اختلال مواجه سازد. زمانی قادر خواهید بود از نتیجه لیفت سینه برخوردار شوید، که زمان مناسب برای انجام این جراحی را انتخاب کنید. ماستوپکسی چه عوارضی برای بدن دارد؟ بدون تردید مزایای لیفت سینه نسبت به عوارض آن بیشتر است. اما نمی توانیم به صراحت بیان کنیم که این روش درمانی از هیچ عوارضی برخوردار نیست. ماستوپکسی نیز همچون دیگر روش های درمانی از معایب و عوارض خاصی برخوردار است. از جمله این معایب باید به موارد زیر اشاره کنیم: احتمال نیاز داشتن به جراحی ثانویه و اصلاح مشکلات جراحی اول بروز خطرات ناشی از بیهوشی در بیمار بروز مشکلات قلبی و ریوی در فرد متقاضی تشکیل هماتوم و خونریزی داخلی از دست دادن بخش زیادی از هاله دور نوک سینه ایجاد عفونت در محل بخیه زده خون زیر پوست و تجمع مایعات طولانی شدن بهبود محل جراحی عدم تقارن و هماهنگی در سینه ها بروز تغییر در عصب های نوک سینه که موقت و دائمی هستند بی نظمی در شکل و فرم سینه ها پس به طور کلی ماستوپکسی هم از مزایای لیفت سینه و هم از عوارض لیفت سینه برخوردار است. برای آنکه عوارض این روش درمانی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید، بهتر است به سراغ جراح متخصص و با تجربه روید.



:: برچسب‌ها: لیفت سینه , ماستوپکسی , مزایای لیفت سینه , زیبایی , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

رژیم غذایی بعد از جراحی لاغری باید دانست که رسیدن به وزن دلخواه بعد از عمل جراحی لاغری، تنها حدود 50 درصد به انجام عمل بستگی دارد و 50 درصد دیگر آن به رعایت رژیم غذایی درست و مناسب بعد از عمل وابسته است. از میان تمام روش‌های موجود برای کاهش وزن، جراحی اسلیو معده یک روش مؤثر محسوب می‌شود. دکتر علی امیراحمدی پزشک متخصص و جراح اسلیو معده، این روش را مؤثرترین روش برای کاهش وزن و لاغری در زمان کوتاه معرفی می‌کند. روش انجام عمل اسلیو معده چگونه است؟ عمل اسلیو معده امروزه یکی از روش‌های مرسوم جراحی لاغری به شمار می‌آید. در این روش، جراح حجم قابل‌توجهی از معده (حدود 70 درصد) را برداشته و به این­ترتیب گنجایش معده را کاهش می‌دهد. درنتیجه فرد هنگام غذا خوردن زودتر از بقیه احساس سیری می‌کند و درنتیجه در کنار داشتن یک رژیم غذایی صحیح باعث کاهش وزن می‌شود. برخی افراد ممکن است این تصور را داشته باشند که برداشتن حجم زیادی از معده ممکن است در کار دستگاه گوارش اختلال ایجاد کند و به همین دلیل از انجام این عمل ترس خواهند داشت. ولی پزشکان با داشتن مهارت کافی در این زمینه، تنها قسمت‌هایی از معده را حذف می‌کنند که هیچ‌گونه اختلالی برای فرد ایجاد نخواهد کرد. رژیم غذایی صحیح و مناسب بعد از جراحی لاغری اسلیو معده چیست؟ عمل اسلیو معده نیز مانند سایر عمل‌های جراحی لاغری نیازمند رعایت درست یک رژیم غذایی اصولی است. در غیر این صورت نتیجه دلخواه فرد را به دنبال نخواهد داشت. همان‌طور که گفته شد در این عمل حجم معده کاهش می‌یابد و فرد باید توجه داشته باشد که برای جلوگیری از بروز هرگونه ناراحتی باید تعداد وعده‌های غذایی خود را افزایش داده و از حجم مواد غذایی بکاهد. یک رژیم غذایی مناسب می‌تواند شامل موارد زیر باشد: مصرف مایعات فراوان در روزهای ابتدایی بعد از عمل معمولاً توصیه می‌شود افراد در هفته ابتدایی بعد از عمل از مایعات به صورت رقیق‌شده و به میزان زیاد استفاده کنند. این روش باعث می‌شود علاوه بر تأمین آب موردنیاز بدن، به معده فشار وارد نشود. ممکن است در ظاهر خوردن مایعات به‌تنهایی سخت به نظر برسد اما باید گفت که خود شخص نیز بعد از عمل اشتهایی برای خوردن غذا نخواهد داشت. مایعات مناسب برای این مدت عبارت‌اند از: آب به همراه عسل آب گوشت به صورت رقیق آب میوه‌ها و سبزی‌ها نوشیدنی‌های بدون گاز و بدون کافئین بهترین نوشیدنی برای سه روز اول بعد از عمل، محلول آب و عسل است که می‌تواند ایمنی بدن را نیز افزایش دهد. برای کسب نتیجه مناسب، بهتر است مصرف مایعات صاف‌شده و رقیق تا ماه اول رعایت شود. به مرور می‌توان غلظت این مایعات را افزایش داد تا کم‌کم معده برای دریافت مواد غذایی غلیظ‌تر آماده شود. اما باید از مصرف نوشیدنی‌های گازدار خودداری کرد. مصرف غذاهایی به صورت پوره یا میکس بعد از گذشت ماه اول که به مصرف مایعات اختصاص داشت، از ابتدای ماه دوم تا پایان ماه سوم می‌توان غذاهایی به‌صورت پوره شده یا میکس استفاده کرد. از غذاهای مناسب برای این مدت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: مصرف انواع سوپ‌ها به صورت میکس شده استفاده از گوشت ماهی به صورت پوره یا له‌شده پوره سیب‌زمینی مصرف انواع سبزی‌های بخارپز شده و له‌شده در این مرحله معده آمادگی دریافت غذاهای جامد را دارد ولی همان‌طور که گفته شد باید به صورتی باشند که هضم و گوارش آن­ها به سادگی انجام شود. مصرف غذاهای عادی البته با حجم کم از ماه چهارم به بعد فرد می‌تواند غذاهای عادی را با حجم کم و در وعده‌های بیشتر مصرف کند. امروزه انجام جراحی لاغری یک روش مرسوم برای کاهش وزن محسوب می‌شود و افراد باید توجه داشته باشند که علاوه بر این‌که این عمل‌ها باید توسط متخصص آن انجام شود، رعایت رژیم غذایی بعد از عمل نیز برای حفظ سلامتی اهمیت فراوان دارد و باید به‌صورت جدی به آن توجه شود.



:: برچسب‌ها: جراحی لاغری , عمل اسلیو معده , رژیم غذایی , رژیم غذایی بعد از جراحی لاغری , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

برای ان که عوارض لیفت سینه را به حداقل برسانید، حتما در نظر داشته باشید که مراقبت های پیش و پس از جراحی سینه را به خوبی رعایت کنید. این مراقبت ها می توانند منجر به کاهش عوارض و درد بعد از جراحی شده و سرعت بهبود بیمار را نیز افزایش دهند. 

مهمترین عوارض لیفت سینه چیست؟

هر جراحی برای زیباتر شدن اندام و تناسب بدن، دارای مزایا و معایبی است. پس نمی توانیم بیان کنیم که جراحی لیفت سینه بدون هیچ عارضه ای بوده، و انجام آن می تواند برای تمام خانم ها مناسب باشد. از جمله مهمترین عوارضی که ممکن است جراحی لیفت سینه به همراه داشته باشد، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

جراحی لیفت سینه ممکن است باعث بروز نکروز چربی در بدن شود، زیرا این روش درمانی بافت های چربی را در اعماق پوست از بین می برد. 

بیمار ممکن است در اثر حساسیت به داروهای بیهوشی واکنش نشان دهد. 

تشکیل هماتوم و خونریزی از مهمترین عوارض لیفت سینه به شمار می رود. 

کبودی

درد

تورم

عفونت

احساس کرخت بودن و بی حسی

التهاب

کند بودن روند بهبود زخم ها و برش های ایجاد شده در بدن 

تغییر موقتی یا دائمی در حالت نوک سینه به عنوان یکی از عوارض لیفت سینه

و موارد دیگر 

آیا جراحی سینه مشمول بیمه درمانی می شود؟

هزینه انجام جراحی های زیبایی همیشه مسئله مهمی بوده است که افراد را درگیر خود می کند. هر پزشک بسته به محلی که برای جراحی انتخاب می کند، میزان تخصص و مهارت خود، تجهیزاتی که برای انجام جراحی به کار می برد، و داروی بیهوشی که برای انجام جراحی استفاده می کند، هزینه متغیری از بیمار دریافت می کند. اما با این وجود برخی از بیماران با این سوال مواجه می شوند که ایا لیفت سینه مشمول بیمه قرار می گیرد؟ 

باید بگوییم بیشتر شرکت های بیمه درمانی، هزینه های جراحی زیبایی از جمله هزینه لیفت سینه را تقبل نمی کنند. زیرا این روش درمانی غیر ضروری بوده و صرفا برای زیبا نمودن اندام انجام می شود. پس در صورتی که متقاضی انجام جراحی لیفت سینه هستید، بهتر است بدانید هزینه این عمل جراحی کاملا آزادانه محاسبه می شود. 

پس برای آن که در کنار هزینه جراحی، هزینه دیگری در خصوص برطرف کردن عوارض لیفت سینه نیز نپردازید، بهتر است ابتدا هزینه جراحی را محاسبه نموده و پس از مشورت با پزشک، مراقبت های لازم را نیز در نظر بگیرید. 

دوران نقاهت بعد از جراحی سینه چقدر است؟

بیشتر بیمارانی که اقدام به جراحی لیفت سینه می نمایند، در صورتی که عوارض لیفت سینه خاصی مشاهده نکنند، می توانند در عرض یک هفته بعد از عمل روند عادی زندگی خود را در پیش گیرند. اما لازم است این نکته را در نظر داشته باشند که نمی توانند برای چند هفته اقدام به انجام فعالیت های شدید بدنی نمایند. معمولا پزشکان دستوران لازم را برای بعد از جراحی به بیمار بیان می کنند.

در صورتی که این دستورات به خوبی رعایت شوند، بیمار می تواند دوران بهبودی خود را به بهترین و موثرترین شکل ممکن بگذراند. پس انجام جراحی نزد پزشک متخصص و با تجربه، نیمی از مسیر موفقیت را در بر می گیرد. نیم دیگر آن برای رسیدن به نتیجه مناسب، به میزان دقت و مراقبت خود بیمار بستگی دارد. اگر بیمار به نکاتی که توسط پزشک بیان شده است توجه نکند، روند بهبودی خود را کند کرده و ممکن از درگیر عوارض لیفت سینه نیز شود.



:: برچسب‌ها: عوارض لیفت سینه , لیفت سنیه , ماستوپکسی , جراحی سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 اسفند 1399 | نظرات ()