بهترین تکنیک لیفت سینه کدام روش است؟
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

خانم هایی که باردار می شوند، به صورت طبیعی با مشکل افتادگی سینه مواجه می شوند. آنها می توانند برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام خود، از روش لیفت سینه استفاده کنند. از طرف دیگر برخی از خانم ها زمانی که درگیر افزایش سن می شوند، بافت سینه آنها انعطاف پذیری خود را از دست می دهد، و منجر به افتادگی سینه ها می شود. 

این دسته از افراد نیز می توانند با جراحی لیفت به بالا کشیدن سینه های خود کمک شایانی نمایند. در کنار دلایل یاد شده، باید به ژنتیک و نوسان وزن نیز اشاره کنیم، که باعث می شوند تا سینه ها حالت افتاده ای به خود بگیرند. 

ویژگی افرادی که نتیجه خوبی از جراحی لیفت سینه به دست می آورند چیست؟

معمولا متقاضیان زیادی هستند که تمایل دارند سینه های خود را زیباتر نموده و به تناسب اندام خود کمک کنند. اما افرادی که با انجام این جراحی می توانند به نتیجه خوبی دست یابند، اصولا افرادی هستند که از ویژگی های فیزیکی خاصی برخوردار می باشند. مثلا خانم هایی که نوک سینه آنها به سمت پایین متمایل شده است، پس از جراحی لیفت سینه نتیجه بهتری را مشاهده خواهند نمود. 

از طرف دیگر خانم هایی که در سینه های متقارن دارند، به گونه ای که آنها را دچار مشکل نموده است، می توانند با جراحی لیفت این مشکل سینه های خود را به خوبی برطرف کنند. ماستوپکسی یک روش عالی برای تغییر دادن بافت سینه ها و سفت کردن ان ها است. در نتیجه جراحی لیفت سینه عدم تقارن سینه ها را برطرف نموده، و با متقارن سازی سینه ها به تناسب اندام آنها کمک می کند.

انتخاب جراح مناسب در کسب نتیجه چه تاثیری دارد؟ 

تمام جراحی های پلاستیک و زیبایی از حساسیت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل لازم است در انتخاب پزشک متخصص و جراح دقت بسیار زیادی شود. خانم هایی که زیر نظر آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح زیبایی اقدام به لیفت سینه می نمایند، از نتیجه به دست آوردن رضایت کامل دارند. زیرا ایشان علاوه بر داشتن تخصص در این زمینه، از مهارت بالایی نیز برخوردار است. 

پزشک با تجربه تمامی شرایط بیمار را پیش از جراحی مورد بررسی قرار می دهد، تا بهترین روش درمانی را برای ایشان انتخاب کند. پس برای آن که از نتیجه جراحی اطمینان حاصل نمایید، و بدون نیاز به جراحی مجدد سینه به زندگی خود ادامه دهید، لازم است در انتخاب پزشک جراح خود نهایت حساسیت و دقت را به خرج دهید. البته لازم به ذکر است که انجام لیفت سینه زیر نظر بهترین بهترین جراح، هزینه بالایی را نیز برای شما در پی خواهد داشت. 

پس با پرداخت هزینه مناسب و مطلوب، نتیجه مثبتی از جراحی لیفت پستان به دست آورید. تا علاوه بر زیبایی و تناسب اندام، از تمام مشکلات افتادگی سینه نیز خلاص شوید. 

بهترین تکنیک بالا کشیدن سینه کدام است؟

تکنیک های خاص بسیاری وجود دارد که به لیفت سینه کمک می کنند. اما بسته به شرایط بیمار، ممکن است پزشک از چندین روش جراحی برای بالا کشیدن پستان ها استفاده کند. این عمل جراحی معمولا بین 1 تا 2 ساعت به طول می انجامد، و برای انتخاب بهترین تکنیک پزشک باید اندازه سینه و وزن بافت سینه را مورد بررسی قرار دهد. 

از جمله بهترین تکنیک هایی که می توانیم برای جراحی سینه بیان کنیم، باید به لیفت گرد سینه، لیفت هلالی سینه، و لیفت لنگری سینه اشاره کنیم. هر یک از این تکنیک ها به روش خاصی انجام می شوند، و نتیجه خاصی نیز برای بیمار به همراه دارند. اما برای آنکه بتوانید بهترین نتیجه را از جراحی لیفت سینه به دست آورید، بهتر است علاوه بر انتخاب بهترین تکنیک و بهترین پزشک جراح، به مراقبت های بعد از عمل نیز توجه نمایید.





:: برچسب‌ها: لیفت سینه , جراحی سینه , دکتر علی امیراحمدی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: