جراحی لاغری و عمل اسلیو معده برای چه کسانی مناسب است؟
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

در صورتی که تمامی روش های طبیعی همچون رژیم غذایی مناسب، تمرینات ورزشی و ... را امتحان کرده اید و نتیجه مطلوب به دست نیاورده اید، بهتر است عمل اسلیو معده را در اولویت خود قرار دهید. بهترین راهکار برای آن که بدانید مناسب این جراحی لاغری هستید یا خیر، رفتن به سراغ جراح متخصص است. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح اسلیو معده در جلسه مشاوره، به شما خواهد گفت که آیا شما فرد مناسبی برای عمل اسلیو معده هستید یا خیر. پس کسب اطلاع پیش از عمل می تواند در این زمینه به شما کمک شایانی نماید. 

ارزان ترین روش جراحی لاغری کدام است؟

افرادی هستند که از چاقی افراطی رنج می برند، اما قادر نیستند هزینه سنگین جراحی لاغری را بپردازند. برای این دسته از افراد می توانند از ارزان ترین روش جراحی که پلیسه زدن معده است استفاده کنند. این روش در اصل در ایران ابداع شد و تقریبا شبیه به عمل اسلیو معده است. 

اما از نظر هزینه، ارزان تر و مقرون به صرفه تر از جراحی اسلیو است. زیرا برای انجام این روش درمانی نیاز به تجهیزات خاصی وجود ندارد. در این روش با بخیه زدن معده و در اصطلاح پلیسه کردن، می توان فضای معده را کم کرد. تا فرد کمتر غذا خورده و لاغر شود. 

چه کسانی بهتر است جراحی اسلیو معده انجام ندهند؟

برخی از افراد به دلیل داشتن شرایط خاص، کاندیدای مناسبی برای عمل اسلیو معده به شمار نمی روند. از جمله افرادی که به بیماری صرع مبتلا هستند. بیمارانی که از مشکلات قلبی نیز رنج می برند، کاندید مناسبی برای جراحی لاغری به شمار نمی روند. 

علاوه بر این موارد افراد دیگری نیز هستند که از بیماری های زمینه ای اعصاب و روان برخوردار هستند، این افراد نیز به هیچ عنوان نباید عمل اسلیو معده انجام دهند. برخی بر این باور هستند که تمامی افراد با هر سنی می توانند جراحی لاغری انجام دهند، اما باید بگوییم کودکان زیر 8 سال یا بزرگسالان بالای 65 سال، افراد مناسبی برای جراحی لاغری نیستند. 

هر فرد با داشتن چه شرایطی مناسب برای عمل لاغری است؟

تنها برخی از افراد را می توانیم به عنوان کاندیدای مناسب جراحی لاغری به شمار آوریم. این افراد باید دارای شرایط زیر باشند:

معتاد به نوشیدن الکل نباشد.

شاخص توده چربی در بدن فرد باید بالاتر از 35 و کمتر از 40 باشد.

پیش از عمل اسلیو معده تمامی روش های طبیعی همچون انجام تمرینات ورزشی و رژیم های غذایی را برای رسیدن به لاغری انجام داده باشد. 

به بیماری های زمینه ای که منجر به چاق شدن وی گردیده است، مبتلا نباشد.





:: برچسب‌ها: دکتر علی امیر احمدی , عمل اسلیو معده , اسلیو معده , اسلیو , جراحی لاغری , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: