عمل اسلیو معده، کاهش وزن و زیبایی اندام
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

روش عمل اسلیو معده به چه صورت است؟

در این روش شما نباید نگرانی به خود راه دهید. زیرا یک جراحی ساده و ایده آل برای رسیدن به کاهش وزن است. اگر پزشک متخصص اقدام به جراحی اسلیو نماید، می توانید مطمئن باشید که هیچ گونه عوارضی نیز برای بدن شما به همراه نخواهد داشت. 

در این روش پزشک جراح برای شما یک نوع روش محدود کردن مصرف مواد غذایی از طریق جراحی معده را پیشنهاد می دهد، که منجر می شود تا در کوتاه ترین زمان با کاهش وزن مواجه شوید. از سوی دیگر با عمل اسلیو معده بیش از 75 درصد از معده شما برداشته می شود، که کوچک شدن معده مصادف با سیر شدن و رفع گرسنگی زود هنگام است. 

روش عمل اسلیو معده با لاپاراسکوپی صورت می پذیرد. بعد از عمل شما با یک معده لوله ای شکل مواجه می شوید، که فضای کمی برای دریافت مواد غذایی دارد. همین مسئله باعث می شود فرد هر زمان با احساس گرسنگی مواجه شد، غذای کمی میل کرده و سریع سیر شود. 

بیشتر افرادی می توانند از این روش درمانی برای از بین بردن چاقی بدن خود استفاده کنند، که شاخص توده بدنی آنها بالاتر از 40 باشد. این افراد در اصل مردمی هستند که بیش از اندازه چاق بوده و از حالت عادی و نرمال خارج شده اند. 

عمل اسلیو معده تقریبا 2 ساعت به طول می انجامد. اما اگر بیماری بخواهد در کنار جراحی اسلیو معده، اقدام به جراحی اثنی عشری نیز نماید، ممکن است با یک جراحی 4 ساعته روبه رو شود. 

 

آمادگی های پیش از جراحی اسلیو معده 

هر بیماری پیش از این که اقدام به جراحی نماید، باید یک جلسه مشاوره با متخصص جراح خود داشته باشد. تا ایشان در خصوص تمامی موارد خاص با بیمار صحبت نماید. از سوی دیگر برخی اقدامات و آمادگی های پیش از عمل اسلیو معده لازم است، که بیمار باید در خصوص آن اطلاعات داشته باشد. تا در حین جراحی و پس از آن با مشکلاتی روبرو نشود. 

اولین مسئله ای که پزشک متخصص و با تجربه به بیمار پیش از عمل اسلیو معده خواهد گفت، تعیین زمان جراحی می باشد. این عمل اصولا برای صبح زود برنامه ریزی می شود. که البته بسته به برنامه پزشک متخصص ممکن است متغیر باشد.

پزشک به شما خاطر نشان خواهد نمود، که پیش از عمل اسلیو معده به مدت دو هفته باید از رژیم غذایی خاصی استفاده کنید، که توسط ایشان برای شما برنامه ریزی می شود. تا مبادا پس از عمل با مشکلات و عوارض خاصی روبرو شوید. این نکته را به خاطر داشته باشید که رعایت این برنامه غذایی قبل از عمل، بسیار حائز اهمیت است. 

زیرا با داشتن یک برنامه غذایی مناسب، حجم کبد شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته، و دسترسی به معده شما راحت تر خواهد شد. از طرف دیگر احتمال بروز هر خطری در حین عمل اسلیو معده نیز کاهش می یابد. یک شب قبل از آغاز جراحی باید بیمار از خوردن و آشامیدن هر نوع خوراکی و نوشیدنی پرهیز کند. 

اگر بیمار پیش از عمل اسلیو معده اقدام به استفاده از هر نوع خوراکی نماید، بدون شک جراحی لغو خواهد شد. زیرا احتمال بروز استفراغ، و بازگشت تمامی محتواهای درون معده به ریه و مسدود کردن مسیر هوایی وجود دارد. 

تمامی این موارد را پزشک متخصصی که از دانش و مهارت بالایی برخوردار است، پیش از عمل به بیمار بیان می کند.  اگر به دنبال این هستید که بدون هیچ خطر و عوارضی به لاغری دست یابید، اولین و مهمترین مسئله مراجعه به یک پزشک عالی و خوب در این زمینه است. 

با خودتان تصور نکنید که هر پزشکی می تواند اقدام به عمل اسلیو معده نماید. خطرات و حساسیت این عمل باعث می شود تا شما انتخاب کورکورانه نداشته باشید. حتما پس از تصمیم به جراحی، به سراغ بهترین پزشک متخصص در تهران بروید. تا نتیجه ای مطلوب و عالی از جراحی اسلیو معده خود بدست آورید. 





:: برچسب‌ها: دکتر علی امیر احمدی , عمل اسلیو معده , اسلیو معده , اسلیو , جراحی لاغری , لاغری , چاقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: