تفاوت مهارت های جراح دارای بورد فوق تخصصی با جراح عمومی لاغری
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

1- فواید جراحی اسلیو معده توسط متخصص 

بسیاری از کسانی که اقدام به انجام جراحی اسلیو معده می نمایند، نمی دانند که این جراحی قادر است بیماری های بسیار دیگری را در بدن درمان نماید. البته در صورتی که جراحی اسلیو معده توسط پزشک متخصص صورت پذیرد، نتیجه مطلوب تری از انجام این عمل به دست خواهد آمد. 

افرادی که به دنبال لاغری و کوچک کردن معده خود هستند، با مراجعه به جراح عمومی لاغری یا پزشک دارای بورد فوق تخصصی، اقدام به انجام عمل اسلیو معده می نمایند. اما این مسئله شاید برای بسیاری از ما تازگی داشته باشد، که بدانیم با جراحی اسلیو معده می توان به درمان بیماری دیابت، بیماری فشار خون، آپنه خواب و... نیز کمک نمود. 

با کاهش وزنی که پس از جراحی اسلیو معده به دست می آورید، می توانید به راحتی مشکلات زیادی را از خود دور نمایید. البته این که جراحی توسط یک جراح عمومی لاغری انجام شود، یا پزشکی که دارای بورد فوق تخصصی است، می تواند در کسب نتیجه مطلوب پس از جراحی بسیار تاثیر گذار باشد. 

2- مهمترین نکات در انتخاب بهترین جراح عمومی لاغری

مسئله ای که باید پیش از انجام عمل اسلیو معده در نظر داشته باشیم، انتخاب یک پزشک و جراح متخصص برای انجام عمل است. اما یک پزشک دارای بورد فوق تخصصی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ از جمله مهمترین نکاتی که باید در زمان انتخاب جراح عمومی لاغری بهترین یا متخصص جراح در نظر داشته باشیم، عبارتند از:

- همکاری پزشک متخصص با بیمارستان های فوق تخصصی

- داشتن مدرک تخصص برای جراحی چاقی یا باریاتریک 

- در دسترس بودن پزشک متخصص

- رضایت بیماران قبلی پزشک، بعد از انجام عمل اسلیو معده 

- برقراری ارتباط خوب پزشک متخصص و جراح عمومی لاغری با بیمار 

- استفاده از بهترین دستگاه ها و متریال های روز دنیا 

- تجربه بالا در انجام جراحی های اسلیو معده و جراحی های لاغری

- و...

3- شایع ترین عوارض جراحی اسلیو معده 

بدون تردید هر نوع عمل زیبایی می تواند عوارضی را با خود به همراه داشته باشد. البته این عوارض در صورتی که جراحی توسط پزشک متخصص صورت پذیرد، می تواند کم یا به کل از بین برود. دکتر علی امیر احمدی پزشک و متخصص دارای بورد فوق تخصصی جراحی قلب و عروق و اسلیو معده، قادر است با کمترین عوارض به لاغری شما کمک کند. 

در بسیاری از بیماران ممکن است در کوتاه مدت مشکلاتی همچون کمر درد، کاهش تحمل سرما، تغییر مزه دهان و رفلاکس معده بروز نماید. در برخی دیگر نیز مشکلاتی همچون کمبود انرژی، ریزش مو، اسهال، استفراغ و حالت تهوع و... در بلند مدت بروز نماید. 

اما در صورتی که جراح عمومی لاغری از بورد فوق تخصصی برخوردار باشد، قادر است این نوع عوارض شایع عمل اسلیو معده را به حداقل برساند.

4- اهمیت مراجعه به پزشک دارای بورد فوق تخصصی برای انجام عمل اسلیو معده

بدون شک مراجعه به پزشک متخصصی که دارای بورد فوق تخصصی جراحی اسلیو معده می باشد، می تواند برای بیماری نتیجه مطلوب تری را به بار آورد. در اولین جلسه پیش از اقدام به عمل جراحی، پزشک متخصص با بمیاری جلسه مشاوره ای خواهد داشت، که در آن جلسه تمام مراحل درمان را برای بیمار توضیح خواهد داد. 

در صورتی که پزشک جراح، به جای جراح عمومی لاغری یک فرد متخصص باشد، بیمار با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به انجام این عمل می نماید. البته باید بگوییم بدون تردید انجام جراحی اسلیو معده توسط پزشکی با بورد فوق تخصصی، می تواند برای بیماری هزینه بیشتری را در بر داشته باشد. 

اما از سوی دیگر بیمار با اطمینان خاطر بیشتر، و اعتماد به نفس بالاتر منتظر کسب نتیجه مطلوب از جراحی اسلیو معده توسط پزشک متخصص خواهد بود. اعتماد کردن به پزشک که دارای بورد فوق تخصصی است، بدون تردید آسان تر از یک جراح عمومی لاغری خواهد بود.





:: برچسب‌ها: دکتر علی امیر احمدی , عمل اسلیو معده , اسلیو معده , اسلیو , جراحی لاغری , لاغری , چاقی , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shahzAD در تاریخ : 1399/6/15/6 - - گفته است :
عالی ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
نفیسه جباری در تاریخ : 1399/6/13/4 - - گفته است :
احسنت دکتر بی نظیرم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: