کاهش وزن تا چه میزان در طول یک ماه طبیعی می باشد
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

بسیاری از رژیم های لاغری سریع، مواد غذایی سالم و لازم برای بدن را حذف می کنند. که این مسئله نه تنها منجر به کاهش وزن نمی شود، بلکه می تواند تاثیرات سوء نیز با خود به همراه داشته باشد.

با وجود این که افراد از وزن بالایی برخوردار هستند، اما متابولیسم بدن آنها سریعتر از افراد لاغر می باشد. از این رو برای انجام فعالیت های روزانه خود، نیاز دارند تا انرژی بیشتری دریافت کنند. پس کمبود هر نوع ماده غذایی در بدن آنها، ایجاد مشکل می نماید. پس با این تفاسیر بهترین رژیم غذایی که می تواند به کاهش وزن در طول یک ماه کمک کند، رژیم است که در یک ماه تنها 4 الی 5 کیلو از وزن بدن را کاهش دهد. 

بهترین روش بعد از رژیم غذایی برای رسیدن به لاغری کدام است؟

افراد زیادی هستند که با وجود داشتن رژیم غذایی مناسب، اما نمی توانند به لاغری دست یابند. بهترین روشی که می توانیم برای این دسته از افراد بیان نماییم، جراحی اسلیو معده است. آقای دکتر علی امیر احمدی جراح و متخصص اسلیو معده، با تجربه و مهارت بالا به افرادی که از چاقی مفرط رنج می برند کمک می کند، تا زیبایی اندام خود را به دست آورند. 

کاهش وزن با جراحی لاغری یک راهکار عالی و ساده است، که افراد کمی می توانند از آن استفاده کنند. افرادی که به شدت از اضافه وزن رنج می برند، و این مسئله منجر شده است تا در زندگی آنها اخلال به وجود آید. پس در صورتی که از رژیم غذایی و تمرینات ورزشی نتیجه مطلوب را بدست نیاوردید، بهتر است به سراغ جراحی اسلیو معده روید. 

https://dramirahmadi.com





:: برچسب‌ها: دکتر علی امیر احمدی , عمل اسلیو معده , رژیم , اسلیو , جراحی لاغری , لاغری , رژِم غذایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آزاده محبی در تاریخ : 1399/8/15/4 - - گفته است :
سلام من که حسابی راضیم دستتون درد نکنه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: